tekisitkö siivoojan töitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ankka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on kaksi ammattia; laitoshuoltaja ja lähihoitaja. Olen tehnyt todella paljon siivoojan töitä aikanaan ja todella erilaisissa paikoissa. Nyt en kuitenkaan enää alkaisi siivoamaan kun on uusi työpaikka päiväkodissa. Kivaa se siivoaminenkin oli tosin riippui hieman missä työskentelin.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 20:57 mustikkatassu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 20:55 HERNETÄTI kirjoitti:
jos siitä maksetaan vähintään 9e/tunti

:o no jopas on sulla vaatimukset, ei mulle ainakaan toimiston siivouksesta tollasta tuntipalkkaa maksettu :whistle:

kun en tee alipalkattua työiä. nytkin saan kokkina 9,53tunti. alle 9 ei kannata miettiä työntekoa, ei mitään työtä, jää miinukselle hoitomakujen ym jäkeen.

Mikäs vika siinä on? Virvokkeita ym saa nauttia työn lomassa eikä 8h työpäivän jälkeen tarvitse hikilenkille mennä, sen verran hyötyliikuntaa nimittäin tulee. Itse olen tehnyt ja pidin kovasti. Työn mielekkyys on aika pitkälti kiinni firmasta missä olet ja paikoista mitä siivoat.. Olisin jatkanut mutta selkä meni ja jouduin lopettamaan. :(

Mikäs vika siinä on? Virvokkeita ym saa nauttia työn lomassa eikä 8h työpäivän jälkeen tarvitse hikilenkille mennä, sen verran hyötyliikuntaa nimittäin tulee. Itse olen tehnyt ja pidin kovasti. Työn mielekkyys on aika pitkälti kiinni firmasta missä olet ja paikoista mitä siivoat.. Olisin jatkanut mutta selkä meni ja jouduin lopettamaan. :(

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 21:00 HERNETÄTI kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 20:57 mustikkatassu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 20:55 HERNETÄTI kirjoitti:
jos siitä maksetaan vähintään 9e/tunti

:o no jopas on sulla vaatimukset, ei mulle ainakaan toimiston siivouksesta tollasta tuntipalkkaa maksettu :whistle:

kun en tee alipalkattua työiä. nytkin saan kokkina 9,53tunti. alle 9 ei kannata miettiä työntekoa, ei mitään työtä, jää miinukselle hoitomakujen ym jäkeen.

hmm eikös kokin palkka ookin parempi kun siivoojan?
*miettii tätä hän*

Jos on alalle halua niin sitten.
Itse en tekisi, kun koulutus on ihan muulle alalle ja kokemusta löytyy useamman sortin töistä (omalla alalla siis).
Toisekseen inhoan siivoamista :ashamed:

Heinäkuussa menen kesätöihin sellutehtaalle siivoamaan. Viime kesänä samassa paikassa siskon tuntipalkkaa oli reilu 12? :whistle: Mutta muuten siivoojilla on valitettavasti huono palkka :/

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 21:52 odess a kirjoitti:

Mitä hiton virvokkeita??!?

Yhteistyössä