Tekisitkö syrjähypyn, jos sinua vongattaisiin yökerhossa yhden yön juttuun, kun olet yksin reissussa kaukana kotoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei se ole syrjähyppy, jos on lupa?

En itse koskaan pettäisi kumppaniani. Minulle se tarkoittaa itsekunnioitusta ja kumppanini kunnioitusta. Vaikka ei tarkoittaisikaan, niin miksi? Saan elämäni parasta seksiä kotona. Päässä pyörii erilaisia fantasioita (esimerkiksi 2M+N), mutta fantasioiksi saavat jäädä.
entäs kun tilanne olisikin toinen että sinä tekisit aloitteet eikä halutiheys kohtaa, voisitko ajatell toisin?

Olen reissullani iskenyt miehiä eikä oma mies näitä ole saanut tietoonsa

En itse suosi pettämistä.
Onnekseni minun ei tarvitse pettää.
Mieheni muistaa yllyttää minua joka reissulleni lähtiessä iskemään vieraan miehen.
Olimme tyttöjen iltaa viettämässä niin kerroin mieheni halusta antaa muidenkin panna minua he eivät uskoneet.
Lähetin miehelleni viestin ja kerroin täällä olevan 2 miellyttävää veljestä pyytäneet huoneeseensa.
Mieheni vastasi "käy kylässä saat ehkä molemmilta kunnon seksiä".
Olen reissullani iskenyt miehiä eikä oma mies näitä ole saanut tietoonsa

Minulta tentataan miksi en ole hakenut vierasta kun olisi. Ollut tilaisuus.
On helpompi antaa vieraalle ja ottaa pieni videopätkä missä vieras mies panee minua niin mieheni on tyytyväinen.

• Tykkää
Reactions: Fransiscus
Väitetään, että Lapin hiihtokeskuksissa tapahtuu paljon sellaista, että Etelä-Suomesta ilman puolisoaan kauas kaikista tuttavista matkustanut henkilö lähtee yökerhoon sillä asenteella, että tänä yönä harrastetaan seksiä jonkun kanssa.

En tiedä onko tarina tosi, mutta katsotaanpa, mitä tämän foorumin keskustelijat tekisivät sellaisessa tilanteessa:

Oletetaan, että olet parisuhteessa. Jos olet sinkku, kuvittele että et ole nyt sinkku.

Olet yksin työmatkalla vieraassa kaupungissa, ja hotellin aulabaarissa viehättävä henkilö tulee juttelemaan, ja ehdottaa että lähdette hänen hotellihuoneeseensa yöksi. Hänellä on vihkisormus nimettömässä, ja hän lupailee että tämä jää yhteen kertaan. Hän ei halua edes tietää nimeäsi, ja tuskin törmäätte toisiinne enää toista kertaa elämässä.

Tämä henkilö on erittäin viehättävä, juuri sopivan ikäinen ja tyylinen sinun makuusi. Olet kaukana kaikista tutuista, kukaan ei tietäisi asiasta.

Mitä tekisit tässä tilanteessa:

A) Kieltäytyisit lähes varmasti, ja menisit yksin omaan huoneeseesi. Oman puolison luottamusta ei petetä tällä tavalla.

B) 50 % todennäköisyydellä saattaisit joko kieltäytyä tai hyväksyä hänen ehdotuksensa.

C) Hyväksyisit hänen ehdotuksensa erittäin todennäköisesti, ja lähtisit hänen huoneeseensa yöksi.

Voisit mainita myös ikäsi ja sukupuolesi N / M.
Mies 51v ja kyllä lähtisin

Moni hakee täältä oikeutusta syrjähypylle. Kun "kaikki niin tekee". "Voin minäkin". Mutta ei se niin mene. Pettäminen ei ole oikein. Vaikka täällä kuinka moni niin kirjoittelisikin, se ei ole ok.

Moni hakee täältä oikeutusta syrjähypylle. Kun "kaikki niin tekee". "Voin minäkin". Mutta ei se niin mene. Pettäminen ei ole oikein. Vaikka täällä kuinka moni niin kirjoittelisikin, se ei ole ok.
Näin juuri! Pettäminen ei ole missään tilanteessa oikein. Jos on paska kumppani tai paska olo muuten vain, niin hoitakaa se ensin päiväjärjestyksestä pois. Kysymykseen vastaan siis, että en tekisi. Rakasta miestäni en petä.

Näin juuri! Pettäminen ei ole missään tilanteessa oikein. Jos on paska kumppani tai paska olo muuten vain, niin hoitakaa se ensin päiväjärjestyksestä pois. Kysymykseen vastaan siis, että en tekisi. Rakasta miestäni en petä.

Minä voisin suostua jos olisi mielenkiintoinen mies kyseessä.

Minun mies haluaa vaimonsa antavan muillekkin miehille jaa kertovan sitten kotona.

Jos olen ollut kiltisti ilman vierasta miestä niin mieheni pettyy.

Olen välillä joutunut myös keksimään kuinka olen antanut vieraalle että mieheni olisi tyytyväinen.

Yleensä sitä joutuu puhumaan ettei mitään ole tapahtunut minä pääsen helpommalla jos kerron panneeni muita.

Minä voisin suostua jos olisi mielenkiintoinen mies kyseessä.

Minun mies haluaa vaimonsa antavan muillekkin miehille jaa kertovan sitten kotona.

Jos olen ollut kiltisti ilman vierasta miestä niin mieheni pettyy.

Olen välillä joutunut myös keksimään kuinka olen antanut vieraalle että mieheni olisi tyytyväinen.

Yleensä sitä joutuu puhumaan ettei mitään ole tapahtunut minä pääsen helpommalla jos kerron panneeni muita.
Sorry, mutta on kyllä tyhmä mies sulla. Olettaako hän, että lähtökohtaisesti kaikki naiset pettää kuitenkin vai onko hänellä vain niin peen huono itsetunto, että parempi näin kuin joutua uskomaan, että on niin hyvä, että nainen haluaa olla uskollinen.

Sorry, mutta on kyllä tyhmä mies sulla. Olettaako hän, että lähtökohtaisesti kaikki naiset pettää kuitenkin vai onko hänellä vain niin peen huono itsetunto, että parempi näin kuin joutua uskomaan, että on niin hyvä, että nainen haluaa olla uskollinen.

Mikä sitten on toisen pettämistä (henkinen/fyysinen) ja mikä toisen omistamistamista (hengen/ruumiin)?

Ihminen on 360 asteinen kokonaisuus tarpeineen. Yksikään toinen ihminen ei voi tyydyttää kaikkia toisen ihmisen tarpeita.

Mikä sitten on toisen pettämistä (henkinen/fyysinen) ja mikä toisen omistamistamista (hengen/ruumiin)?

Ihminen on 360 asteinen kokonaisuus tarpeineen. Yksikään toinen ihminen ei voi tyydyttää kaikkia toisen ihmisen tarpeita.
Aika erikoista, jos laitat samaan pettämisen ja omistamisen, että eikö ole sinun mielestäsi mitään siltä väliltä? Yritätkö kertoa, että jos on avomielinen, niin on pettäjä ja, jos ei halua pettää kumppaniaan, niin se on toisen omistamista? Voi hitsin pimpulat!
Se on ihan ihmisestä kiinni, että voiko tyydyttää kaikki tarpeet, vai mitä yrität tälläkin kertoa?

C M 48 En epäröisi hetkeäkään. Minulle on tehty vasektomia ja HIV:n tai antibioottiresistentin tippurin todennäköisyys on aika pieni, joten sanoisin, että nussitaan vaan, mutta ehdottomasti paljaalla.

• Tykkää
Reactions: Seikku24
C N 24 Miksi en panisi. Vanha totuus on, ettei järvi soutamalla kulu. Kondomia käytetään enkä suutele enkä ota paljasta suuhun. Kondomin kanssa saa nussia niin paljon kuin yhdellä miehellä kunto kestää. Omalle miehelle ei asia kuulu. Kun ei tiedä, ei kärsi.

C N 24 Miksi en panisi. Vanha totuus on, ettei järvi soutamalla kulu. Kondomia käytetään enkä suutele enkä ota paljasta suuhun. Kondomin kanssa saa nussia niin paljon kuin yhdellä miehellä kunto kestää. Omalle miehelle ei asia kuulu. Kun ei tiedä, ei kärsi.
Minulle vaimon vieras panot on nimenomaan kärsimystä. Ja valtava häpeä. Vaimo antaa vieraalle miehelle aina kun tilaisuus ja kertoo siitä aina

Oon uhrautunut ja kieltäytynyt. Paljon riippuu naisesta joka ehdottaa. Olen myös ehdottanut vastakkaiselle sukupuolelle. On kieltäydutty ja vaadittu sexiä. Parhaat tapaukset on Tampereella. Usein on pyydetty minua uhrautumaan. On pyydetty kotiin ja samaan sänkyyn ja sitten on sanottu että ei sexiä vaan haluttu nukkuma seuraa. Soiteltu sitten viikon päästä ja pyydetty että harmitta kun ei saanut sexiä. Ja pyydetty että tulen käymään uudestaan.

Juurikin näin! Lapsia ei tehdä eikä tauteja hankita niin eipä se äijään kuulu. Silloin kun olen kotona, äijä painaa paljaalla ja nuolee ja saa suihinottoja.

C M 60 aivan epäröimättä panisin, jos toiveikäluokassani 40-50 olisi toivetta esittämässä tumma muodokas rouva. Vaimoa ei ole vuosiin kiinnostanut seksi. Piuhat on minulta katkaistu jo vuosia sitten. Kyllä pari varvia luulisin kestäväni, ainakin paljaalla.

C M 22 tottakai suostuisin. Vaimo on raskaana ja laskettu aika elokuun alussa. Ei ole antanut nussia enää toukokuun jälkeen eikä varmaan anna pian synnytyksen jälkeenkään. En edes olisi kovin ronkeli iän suhteen. 16-60 ainakin käy.

C M 22 tottakai suostuisin. Vaimo on raskaana ja laskettu aika elokuun alussa. Ei ole antanut nussia enää toukokuun jälkeen eikä varmaan anna pian synnytyksen jälkeenkään. En edes olisi kovin ronkeli iän suhteen. 16-60 ainakin käy.

Olen sen verran onnellisessa asemassa kun mieheni haluaa minun antavan myös muille miehille pillua.
Joudun kertomaan miten olen iskenyt miehen ollessani tygt

C N 23 Kun kohtalaisen selvin päin oleva komistus kutsui täällä 800 km päässä kotoa, oli ilo suostua. Pariin varviin hänen kuntonsa riitti, minä sain kolme orgasmia. Tuossa tuo sulho nyt tuhisee vieressä. Äijä kotona ei tästä tiedä eikä kärsi.

Yhteistyössä