Tekisitkö testin varmuuden vuoksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mietteliäs"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mietteliäs"

Vieras
Tilanne siis se, et kp25 olisi juhlat joissa on alkoholia tarjolla. Normikierto on 28-30pvää. Mahdollisuus on olla raskaana joten tekisitkö testin ennen juhlia?
Toinen kysymys: Mitkä testit apteekissa ovat niitä herkkiä (10 jotain) testejä?
Kiitos!

En tekis. Jos hedelmöitys on tapahtunut, alkio on vielä täysin erillinen pieni solurykelmä joka on hennosti kiinni kohtusi limakalvolla. Istukka ei ole vielä kehittynyt, etkä voi mitenkään vahingoittaa alkiota juomalla kohtuudella.

Tekisin varmuudeksi testin, tosin jos tulos on nega niin siihen ei voi varmaksi luottaa, mutta hyvällä tuurilla voi jotain näkyä. Mulla näkyi kp 25/28 ihan hentoinen viiva. :)

En muista mitkä testit on herkkiä, mutta netistä saa aika edullisesti.

En tekisi, eihän äidillä ja lapsella ole vielä moneen viikkoon muuta yhteistä kuin gps-sijainti.

Itse tein testin, kun kuukautiset olivat viikon myöhässä, ja sen viikon aikana otin ihan normaalisti lasillisen punaviiniä jos tarjottiin. (ja muutaman kerran tarjottiinkin, kun oli kesäloma ja perhejuhlia) Tietysti jos olisin sellainen ihminen joka ratkeaa ryyppäämään hirveät kännit yhdestä lasillisesta, asia olisi toisin. Siinä tapauksessa pitäisin nollalinjaa, olisinpa raskaana tai en.

Tekisin, ja olen tehnytkin :D Kohtuullinen alkoholinkäyttö noilla "viikoilla" ei vaikuta tosiaan alkioon käytännössä mitenkään, kun yhteyttä äitiin ei varsinaisesti ole. Mutta silti, toiset haluaa pelata varman päälle ;)

En tekis.
Jos kerta on mahdollisuus olla toivotusti ja suunnitellusti kerta raskaana niin mitään perskännejä on turha siinä vaiheessa enää vetää. Olut tai pari ei tuossa vaiheessa vielä vaikuta.

Toisekseen, voit olla raskaana vaikka testi näyttäisi vielä negaa, ja kuinkas sitten suu pannaan..... panikoit sitten viikon päästä että apua, olin sitten juhlissa, join boolia ja olin tietämättäni raskaana....

Yhteistyössä