Voisiko joku auttaa ovistestien kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piia-Liisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Asriel, no se olisikin jotain, jos löytyisi tässä lisääntymisasiassa joku ongelma, jota ratkaista, kun tähän saakka ei ole mitään löytynyt. Pregnylistä en tiedä mitään. Tämä clomi oli ensimmäinen (ja samalla ainoa), jota lääkäri suositteli.

Mutta vähän epäilen, että mulla muuten olisi irtoamisongelmaa juurikaan ollut, kun kierto kuitenkin on melko tasainen (eikä niin överi pitkäkään). Yli 35 päivän kiertoa ei ole muistaakseni ollut ikinä (ainakaan noin 15 vuoden aikana, "aikuisena") Mulla lämmöt nousee oviksen aikana noin asteen verran, joten sitä ei voi olla huomaamatta. Ja limatkin ovat aika selvät. Paitsi tässä kierrossa nekin ovat olleet vähän omituiset.

Toivottavasti tämä nyt olisi sairastelun vuoksi jotenkin omituinen kierto.

Mä googlailin illan asiaa ihan hullun lailla. Ei tää näytä olevan mikään epänormaalikaan asia. Osalla jopa pistoshoidossa follit kasvaa vähän ja hitaammin ja silti normaalia. Et ei näytä tollanen kasvuvauhti olevan mitenkää epänormaali. Aika monella oli folli jossain kp10 joku 12mm ja silti ovis vasta kp19 tjsp. Sit vasta lääkkeillä joku 2mm pivässä kasvu niinko noi lapsettomuuskekurit näyttää infoavan, mullekin.
Kiitos ku aloitit ketjun.

Ps omituisinta tosin oli että ovislimar yms muistan kyl bonganneeni sillon aikaisin, en enää sillon myöhemmässä vaiheessa ku ovis olevinaan oli!? Kaippa kroppa on kuitenki sekasin tai mitä lie.

Follien kasvusta tulen huutelemaan :)

Mulla oli kp9 folli jo 17mm ( jos oikein muistan, korjaan jos on väärin kunhan epikriisi tulee) ja ovis plussan sain vasta kp12 vaikka lekuri arveli oviksen tulevan aijemmin.

Muoks. Se olikin kp9 jo 18mm!

Viimeksi muokattu:
Pistän mäki lusikan soppaan.
Mä luottaisin enemmän limoihin yms oviaoireisiin. Mä olen tikuttanu ehkä miljoona kiertoa läpi päästä päähän ja osassa tietysti ultran kans (hoidot). Koskaan en ole saanu ovisplussaa (siis että viiva vahvempi). Viivat ollu aina tikuissa hieman haaleanpia ja digi nega. Ja tikuttanu jopa 3kertaa päivässä limojen aikaan. Ja silti olen todistutsti ovuloinut sillon ko tikussa se melkein plussa.
Lääkäri sanoi ettei oikeasti kaikki saa LH plussaa pissaan vaikka miten tikuttas.

Muok. Niin, tiedän ettei noi limat riitä esim PAS yritykseen mut siks mullaki ovis tehtiin pregnylillä vaikka olisin ehke oviloinut ilmanki.

Viimeksi muokattu:
Calcifer, totta tuokin. Esimerkiksi tämän sivun taulukoista: Hormone Levels & Fertility Bloodwork - Fertility Plus näkee, että huipun (surge) aikaan LH-pitoisuus on yli 20 mIU/ml ja tässä taas normaaliksi sanotaan huippu, joka on yli 15 mIU/ml Routine Fertility Workup

Jos oma huippu on vaikkapa 21, niin eihän se voi näkyä testissä, jonka herkkyys on vaikka 25 tai 40.

No. Tässä kierrossa kävi niin, että sain UÄ-ajan vasta kp 14. Hoitaja sanoi, että jos ovistesti näyttää aamulla positiivista, niin soitan sitten suoraan tonne firmaan, joka inssin tekee. Nyt kun on terve, niin voi paremmin seurata omaa kehoa testien rinnalla.

Hitto mä unohdin tilata niitä testejä (kun se joku lafka oli kiinni huhtikuun loppuun, nii sit vähän unohtui). Nyt mennään vaan noilla, mitä kaupasta saa. Tänään aloitin tikutuksen, kp 12. Päätin valokuvata kaikki testit, niin ei tarvitse muistiin luottaa. Toivottavasti tulisi nyt ihan normaali, selkeä plussa, sanotaanko vaikka keskiviikolle (ensi viikolle on kerääntynyt paljon härdelliä, keskiviikkoa olisi paras päivä). :laugh: Ainahan nää asiat tapahtuu niin kuin toivoo!

Tässä kierrossa tikutin oviksen ihan selvästi kp 18. En tiedä johtuiko nyt clomeista vai mistä, mutta kierrot venyivät ja limat olivat "epäselvemmät" (inssissä kuitenkin sanottiin, että limat sisällä olivat kohdillaan, että tikutus osui oikeaan).

Mulla tänään kp 18 ja pregcheck -tikkuun lähes kontrolliviivan vahvuinen plussa. Folli eilen lääkärissä mitattu 17,8mm halkaisijaltaan.
Tänään kun soittelin klinikalle, olivat sitä mieltä, että siirtoon voidaan mennä ensi viikolla.

Heippa!

Olen itse clomien syöjä ja minulle lääkäri sanoi, että kun kertaalleen plussaa saat testistä niin enempää ei kannata tehdä testejä ja ressata itseään?!7
Itse kävin tiistaina taas ultrassa ja 2kpl 20mm munarakkuloita oli. Käskettiin jo illalla tekemään ovistesti ja plussaa näytti, vaikka aamulla vielä ei ollut irronnut...