Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Siis mitä tolla pitäisi tehdä?
Laitetaan kyrvän ympärille samaan tapaan kuin kortonki. Tuo vähän tukevuutta ja paksuutta.
:O
Eli sit kyrpä on niinko dildo?
Ei järjenhiventä moisessa kapineessa. :|
Mä en kyllä tykkäisi. Kun dildonkin ikävin puoli on siinä, kun se on "jäykkä". Jos tykkäisin, en tarvitsisi miestä mihinkäänTai no, heti keksin ainakin kolme muuta juttua...
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;30583951:Tuo on silikoonia eli se kovin jäykkä voi olla =)
Mies menis vaihtoon jos tollasen kanssa yrittäis tuuppia. hyi vittu
No mieti nyt jos naisesi haluaisi käsihoitaa sut silikoninen patahanska kädessään. Täysin verrattava minusta.
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;30583951:Tuo on silikoonia eli se kovin jäykkä voi olla =)
No mieti nyt jos naisesi haluaisi käsihoitaa sut silikoninen patahanska kädessään. Täysin verrattava minusta.
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;30583985:Mulla on tuosta fleshligtista kokemusta, suosittelen 6/5
Harmi vaan, että, niin hankala puhdistettava se, voikohan se hiivaa tai jotain sairastaa, noh, se pani haisemaan, niin löysi tiensä roskapönttöön, toisinaan vielä ikävöin sitä :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;30583988:En panis vastaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;30583985:Mulla on tuosta fleshligtista kokemusta, suosittelen 6/5
Harmi vaan, että, niin hankala puhdistettava se, voikohan se hiivaa tai jotain sairastaa, noh, se pani haisemaan, niin löysi tiensä roskapönttöön, toisinaan vielä ikävöin sitä :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Öhh...;30583992:No hyi vittu. Olisit opetellu pesemään kunnolla jos et kortsua voinut käyttää.
Siis mieluummin silikonihanskaan kuin paljailla kätösillä? Oletko tosissasi? :O
(tää saattaa sit olla niitä miehen ja naisen eroja)