Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja salsai:Ap, sä taidat saada kyytiä tänään..
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Meillä eilen illalla tämmönen keskustelu sängyssä, kun äijän viereen olin kömpimässä;
Äijä:voitko kääntyä niin ettei sun persees osu muhun, se on aina jääkylmä.
Minä: joo, mutta kyllä se kohta lämpiää täällä peiton alla
Äijä: juu. lämpiää kyllä ja siinä on sen verran pinta-alaa, että lämpöisenä sillä lämmittäis pienen mökin.
Ja minä meinasin tikahtua nauruuni, hiljaa piti koittaa kikattaa kun muksu nukkuu samassa huoneessa.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Ja pomppiva pallokala sekoitti mun aivoitukseni lopullisesti..... :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Meillä eilen illalla tämmönen keskustelu sängyssä, kun äijän viereen olin kömpimässä;
Äijä:voitko kääntyä niin ettei sun persees osu muhun, se on aina jääkylmä.
Minä: joo, mutta kyllä se kohta lämpiää täällä peiton alla
Äijä: juu. lämpiää kyllä ja siinä on sen verran pinta-alaa, että lämpöisenä sillä lämmittäis pienen mökin.
Ja minä meinasin tikahtua nauruuni, hiljaa piti koittaa kikattaa kun muksu nukkuu samassa huoneessa.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja lämpöpeppu:Meillä taas puolisko haluaa mun pepun syliinsä kun kyljittäin mennään nukkumaan. Se on kuulemma ihanan lämmin ja sileä, pehmoinen![]()