Teksti tytön huoneen seinälle!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Alissa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Alissa"

Vieras
Mikä olisi kiva teksti/runo tytön huoneen seinälle? Kaikissa noissa tarroja myyvissä liikkeissä tuntuu olevan samat, haluaisin jotain omaperäisempää mitä ei ihan joka tytöllä ole. Ei ole väliä tuleeko suomeksi vai englanniksi, pääasia että teksti olisi kaunis. Saa olla jostain laulustakin. Olen koittanut tätä jo melko pitkään miettiä mutkun ei vaan sytytä!

3-vuotiaalle.

Kiva jos jonkun mielestä olen wt tämän perusteella, mun mielestä siihen kuuluu vähän jotain muutakin :D EI ehkä 200 neliöisessä vastavalmistuneessa omakotitalossa asuminen kuulu näille :D Mut toki saa muutakin ehdottaa, tapetti sinne ei oikein sovi mielestäni kun siellä kahdella seinustalla ikkunaa, yhdellä isot kaapit jne. niin jotain sille yhdelle seinälle pitäis keksiä. Meistä sellanen teksti oli paras vaihtoehto.

[QUOTE="vieras";28186091]Laulusta:
- sinä olet aurinko
- tahdon viettää juhlapäivää jälleen huomenna[/QUOTE]

Toi "Sinä olet aurinko" ei ole yhtään tuttu, miten ne sanat menee?

"sinä olet aurinko, minä olen kuu. sinun valosi lämpöinen minusta heijastuu..." Anna Erikson, kesä yhdessä.
Rakkauslauluhan se, mutta .... raskausaikana kuuntelin ihan toisilla mietteillä! <3

Minkä ikäinen tyttö? Mistä hän pitää?
miten olisi "Olet elämäni päivänpaiste / olet päivänsäteeni" eli "You are the sun shine of my life" , "neiti päivänpaiste" "little miss sunshine"

teippitarhasta voisi löytyä jotain

näin jossain sellaisia ihania seinätarroja, josita muodostui suloinen "satupuutarha" leppäkerttuineen ja perhosineen... suuri puu ja kukkia...Siihen voisi lisätä ihanan lorun seinän yläosaan, vaikkapa:
" enten tenten teelika menten.. hissun kissun vaapula vissun..." Tai joku muu omasta lapsuudesta tuttu loru...

ps. jos joku siellä nyt koittaa mollata aloittajaa, niin höpsis teitä!!! ;)

[QUOTE="vieras";28186202]näin jossain sellaisia ihania seinätarroja, josita muodostui suloinen "satupuutarha" leppäkerttuineen ja perhosineen... suuri puu ja kukkia...Siihen voisi lisätä ihanan lorun seinän yläosaan, vaikkapa:
" enten tenten teelika menten.. hissun kissun vaapula vissun..." Tai joku muu omasta lapsuudesta tuttu loru...

ps. jos joku siellä nyt koittaa mollata aloittajaa, niin höpsis teitä!!! ;)[/QUOTE]

Tässä tul linkki siihen "tarraan":
http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/76415_392949584120254_151983240_n.jpg

[QUOTE="vieras";28186263]"Takanani on kipsilevyä ja kakkosnelosta koolauksena"[/QUOTE]

Joku mies eksyny palstalle :D Ei oo muuta tekemistä kuin istua plussalla, säälittävää. Ota nyt ees se varara ja kakkosnelonen käteen niin ees vaikutat mieheltä.

Mut aapeen kysymykseen: miten ois ihme ja kumma? Mun mielestä niin suloinen laulu :)

Yhteistyössä