Tekstiä makuuhuoneeseen.. mutta mitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaikkea muuta kuin runoilija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaikkea muuta kuin runoilija

Vieras
Näin kerran lehdessä, kun sängyn yläpuolelle oli kirjoitettu teksti englanniksi "muista aina sanoa hyvää yötä" tms..

Nyt himottaisi saada jonkinlainen teksti tuonne sängyn yläpuolelle ja se onkin ollut mietinnässä pitkään, mutten ole keksinyt mitään mitä laittaisi...

Yritin netistä etsiä kuvia, mutta en näköjään kunnon hakusanoja keksinyt, kun en mitään kuvia löytänyt :(

Apuja/linkkejä kuviin?

Kerpele. Aika tekstin laittaisit seinälle. =) Itelle olis liian rohkea jos vanhemmat tulis kylään. Tutuilla ei niin väliä oiskaan mitä siellä lukee...

Niin ja ap:lle et noista sisustustarra kaupoista oon ite joskus katsonut. Joku basic: kauniita unia on ihan hyvä myös ja on suomeksi!! Mikä mulle tärkeää.

sisustustarrat.jpg

Kerpele. Aika tekstin laittaisit seinälle. =) Itelle olis liian rohkea jos vanhemmat tulis kylään. Tutuilla ei niin väliä oiskaan mitä siellä lukee...

Niin ja ap:lle et noista sisustustarra kaupoista oon ite joskus katsonut. Joku basic: kauniita unia on ihan hyvä myös ja on suomeksi!! Mikä mulle tärkeää.

Niin, no mä en ole kummankaan vanhempani kanssa väleissä, enkä juuri muidenkaan sukulaisteni... Lapset nyt ehkä on se suurin syy miksi en laita tuollaista :D ..Vaikka saattaisihan tässä kulua vuosi jos toinen ennen kuin heillä tuo käsityskyky yltäisi niin laajalle että mistä siinä puhutaan, mutta...

[QUOTE="Olive";24345734]Mua kiinnostaa myös pukeutuminen opiskeluaikana. Tuleeko joku pukukoodi ihan luonnostaan?[/QUOTE]

Joo. Insinöörien pukukoodiin kuuluu jo opiskeluaikana painattaa paitaan tuo makuuhuoneessakin näkyvä teksti: Ajattele suuria, nauti pienistä".

:rolleyes: