Tele Finland

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

-

Vieras
Onko kellään tele finlandin liittymää? Onko toiminut hyvin? Mites asiakaspalvelu, jos on pitänyt olla yhteydessä? Kaipaisin kokemuksia kun liittymän vaihtoa tässä mieitin :-)

Tele finland ollut jo vuosia.Hyvin toimii, edulliset hinnat puhepaketeilla ja viestipaketeilla. -Ei yllätyksiä laskun suhteen.

Asiakaspalvelu normaalin hidasta...

Mä taas olen ollut aivan älyttömän tyytyväinen, sekä laskuihini :D, että asiakaspalveluun. Aina saanut vastauksen kysymyksiini puhelimitse nopeaan, ja sähköposteihinkin vastaavat kiitettävästi. En vaihtaisi toiseen liittymään, ja meillä on myös 4 lapsen liittymät, kuin myös miehenkin Tele Finlandilla!

mulla ja miehelläni on tele finlandin littymät ja oon kyllä miettiny et kusettaako ne meitä jotenkii ku meillä on melkein aina yhtä paljon laskut,miten ne voi olla jokaikinen kuukausi melkein yhtä paljon.

Hyvin on toiminut. Mutta asiakaspalvelu on maksullista. Eivät myöskään päivitä mitenkään liittymätyyppiä. Mä olin turhaan maksanut puolet liikaa puhelinlaskua varmaan vuoden ainakin. Nyt vasta huomasin itse, että oli tullut myös halvempi vaihtoehto. Ja huomasin vasta kilpailijan tarjottua myös puolet halvempaa. Kilpailija päivittää vähintään vuoden välein liittymät. ja asiakaspalvelu on ilmaista.

peruin vuosi sitten liittymän tilauksen ja tänään tuli laskua muka v.2011 jatkuvalle kys. liittymälle jota ei ole. Asiakaspalvelu väitti etten ole perunut vaikka itsellä merkinnät kirjallisina kahdesta soitosta jolla peruin (muistan) ja silloin virkailija vakuutti asian olevan kunnossa. nyt väitettiin etten ole perunut.He sitten totesivat että perutaan nyt ja ettei tosiaan näytä olleen käytössä ym. Mutta minun väitti virkailija puhuvan puppua kun sanoin että olen perunut vuosi sitten ja soitot ovat ylhäällä joilla peruin itsellä. en menettänyt rahaa mutta miksi he lähettävät laskuja liittymistä joita ei ole?!

peruin vuosi sitten liittymän tilauksen ja tänään tuli laskua muka v.2011 jatkuvalle kys. liittymälle jota ei ole. Asiakaspalvelu väitti etten ole perunut vaikka itsellä merkinnät kirjallisina kahdesta soitosta jolla peruin (muistan) ja silloin virkailija vakuutti asian olevan kunnossa. nyt väitettiin etten ole perunut.He sitten totesivat että perutaan nyt ja ettei tosiaan näytä olleen käytössä ym. Mutta minun väitti virkailija puhuvan puppua kun sanoin että olen perunut vuosi sitten ja soitot ovat ylhäällä joilla peruin itsellä. en menettänyt rahaa mutta miksi he lähettävät laskuja liittymistä joita ei ole?!

Yhteistyössä