eikä aiota toista ostaa tilalle. Nyt ongelmana on vaan se, että mitä mä laittaisin telkan tilalle tuohon tasolle missä se on ollu. Kun se näyttää niin orvolta ja yksinäiseltä jos siinä ei päällä oo yhtään mitään.
No mun tekis mieli akvaariota (mulla on aiemmin ollu pariki sellasta mut nyt ei oo) taikka justiin jotain pikku lemmikkiä mut kun mies ei oo suostuvainen siihen |O sanoo et vasta sitte ku ollaan ostettu isompi koti, ja toisaalta ihan järkeväähän se onkin. Pitää jotain asetelmaa kai sitte keksiä...
[QUOTE="Huh";25611761]Kyllä kohta telkkari kannattaa ostaa kun pakollinen mediamaksukin tulee! Minä en ainakaan tyhjästä meinaa maksaa. Ryökäleet.[/QUOTE]
siis joo me ostetaan ens vuoden vaihtees jokaiseen huoneeseen 52 tuuman taulutelkka ja pidetään niitä yötäpäivää auki että tulee koko rahan edestä.Me kun joudutaan maksaa sit ihan se täys mediamaksu :kieh:
Aito neuvostoliittolainen tunnelma on tulossa muotiin eli nosta itämaiskuvioinen matto seinälle, vaaleanpunaisia tekoruusuja kristallivaasiin, samovaari ja messinkitarjoitin jossa messinkiset pienet teekupit. Aivan ihana!
[QUOTE="nuuh";25629245]Aito neuvostoliittolainen tunnelma on tulossa muotiin eli nosta itämaiskuvioinen matto seinälle, vaaleanpunaisia tekoruusuja kristallivaasiin, samovaari ja messinkitarjoitin jossa messinkiset pienet teekupit. Aivan ihana![/QUOTE]