tenava rikkoi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neiti Dina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aika harva kotivakuutus nykyään korvaa. Tosi moni yhtiö on lopettanut korvaukset, koska ihmiste rikoi niitä tahallaan. Soita vakuutusyhtiöön ja kysy. Me saatiin joskus aikanaan korvaus, kun rikoin miehen ihan uudet rillit, siis ne oli ollu 2 viikkoa. Astuin päälle, älkää kysykö missä olosuhteissa. Mut otti kyl hiukan päästä se 100 e omavastuu.. :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
Aika harva kotivakuutus nykyään korvaa. Tosi moni yhtiö on lopettanut korvaukset, koska ihmiste rikoi niitä tahallaan. Soita vakuutusyhtiöön ja kysy. Me saatiin joskus aikanaan korvaus, kun rikoin miehen ihan uudet rillit, siis ne oli ollu 2 viikkoa. Astuin päälle, älkää kysykö missä olosuhteissa. Mut otti kyl hiukan päästä se 100 e omavastuu.. :headwall:

mun taitaa olla sama unohtaa tämä ja anoa maksusitoumus ja ostaa uudet lasit.. todennäköisesti sen saan kun olen nyt opintotuella. Ei nuo onneksi kalleimmasta päästä ollut tosiaankaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Multa ainakin kysyttiin instrussa haluanko vakuutuksen silmälaseille jotka ostin. Ei se kovin kallis muistaakseni ollut.

en mä semmosia oo ottanu.

Olisko kellää tietoa, jos hankkii lasit sossun maksusitoumuksella, niin voiko ne ostaa toiselta paikkakunnalta halvemmasta liikkeestä?

Yhteistyössä