Kävin tänään neuvolassa ja puhuin tuosta unettomuudesta mikä on alkanut vaivata. Monta yötä on mennyt jo parin tunnin unilla... Ja olo alkaa olla aika kelju!! en tiedä miksi ei uni tule..Mikään ei edes erityisemmin stressaa.
No, neuvolan täti jutteli lääkärin kanssa, joka kirjoitti tenox reseptin. lähinnä lääke sitä varten, että voin yrittää katkaista tuon unettomuuden ja ottaa esim. parina iltana lääkkeen. Tai aina silloin tällöin kun tuntuu että voimat alkaa olla vähissä valvomisen takia.
Vastustelin tätä tenoxia, sillä en ole kuullut että sitä voisi käyttää raskausaikana. Puhuin sitten neuvolatätille että eikö opamox olisi turvallisempi..Mutta lääkärillä oli kuulemma jo asiakkaita jonossa..ettei se ehdi enää kirjoittaa uutta reseptiä.
No, nyt minulla on sitten tenox resepti..Mutta en minä sitä uskalla ottaa...
Kun en yhtään tiedä että voiko sitä todella käyttää raskausaikana!!?
Onko kokemuksia?
No, neuvolan täti jutteli lääkärin kanssa, joka kirjoitti tenox reseptin. lähinnä lääke sitä varten, että voin yrittää katkaista tuon unettomuuden ja ottaa esim. parina iltana lääkkeen. Tai aina silloin tällöin kun tuntuu että voimat alkaa olla vähissä valvomisen takia.
Vastustelin tätä tenoxia, sillä en ole kuullut että sitä voisi käyttää raskausaikana. Puhuin sitten neuvolatätille että eikö opamox olisi turvallisempi..Mutta lääkärillä oli kuulemma jo asiakkaita jonossa..ettei se ehdi enää kirjoittaa uutta reseptiä.
No, nyt minulla on sitten tenox resepti..Mutta en minä sitä uskalla ottaa...
Kun en yhtään tiedä että voiko sitä todella käyttää raskausaikana!!?
Onko kokemuksia?