terkut 4 kk neuvolasta :)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Meidän kolmonen oli 4kk neuvolassa 9610g ja 68cm B)

Pisti paremmaksi :D :D

No tää on mun pulleropalleroni :heart:
Tosin vähän toi paino on kait tasaantunut kun liikkuu niin paljon, 6kk neuvolassa oli 10,6kg ja 8kk neukki ois ens kuun alussa et saas nähä :saint:
 
JOo,niin erikokoisia vaavit voi olla.Mutta tasaantuuhan tuo kun liikkeelle lähtee.
Ja todellakin painon kehitys hidastuu siinä 5-6 kk jälkeen.Jos aattelee niin meilläkään ei ole sen jälkeen tullut kuin vajaa 2 kiloa lisää-Eli suurin osa painosta saadaan sen ekan puolenvuoden aikana.

Ja toi voi olla hyvä että nyt pari päivää käyttää kertiksiä.SIllä kurjaa jos muille tarttuis tuo rota.
VOihan olla ettei tule mitään.

 
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Meidän kolmonen oli 4kk neuvolassa 9610g ja 68cm B)

Pisti paremmaksi :D :D

No tää on mun pulleropalleroni :heart:
Tosin vähän toi paino on kait tasaantunut kun liikkuu niin paljon, 6kk neuvolassa oli 10,6kg ja 8kk neukki ois ens kuun alussa et saas nähä :saint:

Jestas miten se aika tosiaan rientää. Mä kun muistan sutkin vielä raskaana olleena ja mun mielestä se oli ihan just :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Meidän kolmonen oli 4kk neuvolassa 9610g ja 68cm B)

Pisti paremmaksi :D :D

No tää on mun pulleropalleroni :heart:
Tosin vähän toi paino on kait tasaantunut kun liikkuu niin paljon, 6kk neuvolassa oli 10,6kg ja 8kk neukki ois ens kuun alussa et saas nähä :saint:

Jestas miten se aika tosiaan rientää. Mä kun muistan sutkin vielä raskaana olleena ja mun mielestä se oli ihan just :)

Mä mietin samaa kun katselen kun tää nousee seisomaan milloin mihinkin ja repii alas milloin mitäkin,syö kaiken ja herättää puremalla kyynärpäähän tai korvaan :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ievaliina:
Meijän atoopikko-napero oli 4kuis nvolassa 6570g ja 63.5 cm joten taitaa olla aika "jämä"-jätkä näihin teijän isoihin vauvoihin verrattuna.Mut jokainen on omanlaisensa =)

Miten musta tuntuu että teidän napero on aikalailla normikokoinen :).

Hei tuosta atopiasta. Onko teillä muualla kuin kasvoissa? Ja minkälaisia hoito-ohjeita oot saanut?

Kun mä en nyt saanut mitään kummempaa ohjeistusta, muuta kuin rasvailua. Muistaakseni esikoisen ollessa vauva (ja myös atoopikko), niin kehotettiin olla kylvettämättä kauhean usein. Mitään muuta en sitten muistakaan :D.
 
Alkuperäinen kirjoittaja stoppi vertailulle:
Pitikö tähän nyt sit kaikkien tulla kauhistelemaan kokoa?? sitä toi on, vaikka miten ootte hymiötä lykänny mukaan

kaikki siellä että hui kun on iso kun mun on tällänen ja pitää ne omat muksun mitat laittaa siihen vertailtavaks. sitäköhän se ap muka halus? että tuntee poikansa olevan joku jätti?

Ei mun mielestä ainakaan ole mitään vikaa koossa, vaikka Peikkistä isona pidänkin =) Jos rehellisiä ollaan, niin silloin kun omat muksut oli pieniä olin melkein kateellinen toisten lasten makkaroista, kun omat oli sellaisia pieniä rimpuloita :ashamed:
 

Yhteistyössä