terolut ja clomifen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ena
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ena

Uusi jäsen
05.11.2010
2
0
1
Löytyisköhän täältä ketään, joka osaisi vastata kysymykseeni? Minulla on todettu pco ja vauvasta haaveilemme puolisoni kanssa. Lääkäri määräsi Terolutit kierron säännöllistämiseen ja Clomifenit ovulaation aikaansaamiseksi. Teroluteilla kuukautiset ovat tulleet säännöllisesti. Nyt on ensimmäinen kuukausi Clomeja käytössä ja mietin, pitääkö minun ottaa myös Terolutit, vai tuleeko kuukautiset pelkillä Clomeilla, mikäli raskaus ei ole alkanut? Kiitokset vastauksista jo etukäteen =)

Neuvoisin kysymään asiaa lääkäriltäsi. Tiedän, että osa on syönyt teroluteja koko ajan, mutta esim. itse en ole syönyt kuin sen verran että kuukautiset on saatu tulemaan. Sen jälkeen mikäli clomit on "tehonneet" on tapahtunut ovulaatio ja kun raskaus ei ole alkunut ovat myös kuukautiset tulleet, kellontarkasti.
2 vee sitten syntyi esikoinen -clomilapsi -, joka tärppäsi 3nnesta clomikierrosta, jolloin söin 2 nappia per päivä. Toista ei clomeilla saada, koska eivät enää tehoa :(, nyt piikkihoidossa ja maanantaina toka inssi.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä