W
"wee"
Vieras
Milloin olette aloittaneet Terolut-kuurin? Lääkäri määräsi kp15-24, mutta ovistestiin tuli plussa juuri tuolloin kp15. Myöhästin terojen aloitusta päivällä, eli aloitin kp 16, koska olen kuullut, että terot voisi estää oviksen.
Nyt vasta tajusin, että aloitinko silti liian aikaisin sen kuurin?? Voiko ovis estyä vielä tuossa vaiheessa jos ovisplussasta oli vain vuorokausi terojen aloitukseen?
Eikös ovisplussasta ovikseen mene 24-72 h, eli pieleen taisi tämänkin kierron mahdollisuudet mennä. Tällä kertaa oma moka kun aloitin nuo liian aikaiste.
Nyt vasta tajusin, että aloitinko silti liian aikaisin sen kuurin?? Voiko ovis estyä vielä tuossa vaiheessa jos ovisplussasta oli vain vuorokausi terojen aloitukseen?