Terolut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kristen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kristen

Aktiivinen jäsen
19.07.2009
2 868
0
36
Hei te kaikki asiasta tietävät.

Sain terolutkuurin tasoittamaan kiertoani (ja aloittamaan sen) Ohjeeksi annettiin, että tabletit aloitetaan kp 15. Aloitin tuolloin. Tänään kp 17 sain jo melkein plussan ovistestiin, eli todennäköisesti on 2-3 päivän sisällä tulossa.

Kannattaako minun syödä yhtäkyytiä hieman pidenpi jakso kuin ohjeiden mukaan 10 päivää (jäljellä on vielä seuraavan kierron tabletit), jotta luteaalivaihe jää tarpeeksi pitkäksi?

Kannattaako minun jättää päivä sielä, päivä täältä välistä, jotta saan tämän kierron lääkkeet riittämään tarpeeksi pitkälle, ja kuuri jäisi vielä seuraavaan kiertoon?

Vai kannattaako vain syödä se 10 päivää, jolloin lääkkeet riittää ehkä n. 5 päiväksi ovulaation jälkeen?

Raskaus todella toivottu, joten miten teidän mielestä kannattaisi tehdä noiden terojen kanssa??

Älä ainakaan ala silleen joka toinen päivä ottamaan, kun se sekoittaa hormonit kyllä sitten täsyin kun välillä pitoisuus romahtaa ja sit taas nousee. Voi tulla vaikka tiputteluvuotoa.

Sinuna ottaisin lääkärin ohjeen mukaan mutta jos sulla on ollut ongelmia luteaalivaiheen kanssa niin sitten jatkaisin kuuria 2 päivää.

öö mä suosittelen ottamaan ihan ohjeitten mukasesti, itsellä on kokemusta myös terolutista ja pitäis taas alottaa maaliskuussa kuhan naistenpolilla olen käynyt.
aikasemmin ei ainakaan kannata alottaa syömään koskas ne voi estää oviksen kokonaan, oon kuullut että terolut auttaa myös alkion kiinnittymistä.
Mutta mä olen syönyt ihan ohjeiden mukasesti niitä ja mun kasi kaveria myös toinen söi 2kk ja plussas toinen söi melkein vuoden että tuli +....

Yhteistyössä