Teroluttien sivuoireet?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyty86
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ekan kerran kun teroja söin, olin viikon verran sellaisessa punaisessa raivousvassa, täysin pitelemättömässä aggressiossa. Seuraavissa kierroissa ei ollut ihmeempiä. Primolut Norista sain hengenahdistusta.
 
Finnejä, kiukuttaa, turvottaa, kohtua viiltelee, joissakin kierroissa munikset on tuntun siltä että poksahtaa... Monia sellaisia oireita, joista vois pitää raskausoireina.
 
Ite olen säästynyt aika hyvin noilta oireilta:) tänään 7pv teroja ja ei mitään oireita, ehkä turvotusta on ilmassa..eilinen dpo5 menkka poltotkin meni sitten ohi. Olen ollu tyyni ku viilipytty, ihme..aatelin et räjähän varmaan käsiin.
 

Yhteistyössä