Ekan kerran kun teroja söin, olin viikon verran sellaisessa punaisessa raivousvassa, täysin pitelemättömässä aggressiossa. Seuraavissa kierroissa ei ollut ihmeempiä. Primolut Norista sain hengenahdistusta.
Finnejä pukkas täälläkin! Ei kiukuttanut mutta olin ihan herkkis ja kävin jopa töissä itkeä tirauttamassa vessassa ihan ilman syytä. Nännit oli myös tosi arkoina.
Finnejä, kiukuttaa, turvottaa, kohtua viiltelee, joissakin kierroissa munikset on tuntun siltä että poksahtaa... Monia sellaisia oireita, joista vois pitää raskausoireina.
Ite olen säästynyt aika hyvin noilta oireilta tänään 7pv teroja ja ei mitään oireita, ehkä turvotusta on ilmassa..eilinen dpo5 menkka poltotkin meni sitten ohi. Olen ollu tyyni ku viilipytty, ihme..aatelin et räjähän varmaan käsiin.