Terve, tää lähtee ny etsimääm uusii saittei, oon niin PETTYNY!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Lila"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jep, sama käynyt mielessä. En tiedä pystyykö tähän edes tottumaan. Tosi pettymys tämä kyllä :( Muistan kun joskus kävin Kaksplussan kesksutelupalstaa kurkkaamassa, olikohan sitten edellistä versiota edeltänyt, oli niin sekavan ja tympeän näköinen ettei kiinnostanut edes tutustua. Nyt alkaa näyttää ihan samalta. Miks toimiva, tarpeeksi selkeä pitää muuttaa tämmöseks sillisalaatiksi???? Ei mitään järkeä taas jollakin ollu päässä. Lainaukset täällä on tosi epäselviä ja muutenkin. Pitäkää paskanne!

Mode Pinki siis muokkasi mun hienon muokkaukseni pieneksi, syynä "käytöstapoja kiitos". On se kumma kun näin hieno saitti on pistetty pystyyn missä saa tekstin koon mummoillekin luettavaksi ja sitten niitä ei saakaan käyttää, höh. Ihan utopinen juttu! Ja sit toisekseen, pitäähän tätä hienoa saittia jotenkin opetella käyttämään!!!!

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja kait tähän oppii;21886224:
Sama tunne mullakin oli ensin, kun en osannut edes oikealle sivulle, enkä nähnyt aloituksia, vain jotain, jotka vaihtuivat.

Tää on mulle vaan niin vaikeeta, kun aina kun mää johonkin totun ja oon tyytyväinen, toivon et niin pysyis aina. Ettei asiat koskaan muutuis. Siis hyvät. Ja nyt tää hyvä palsta muutui. Mun mielstä tää on huonoa, ihan ahdistaa. Haluun mennä pois.

Hyvin OUTOA että mun nimimerkki on lainausmerkeissä, vaikkei kaikkien "entisten harmaiden" oo. Esim. toi -kait tähän oppii-, se ei oo lainausmerkeissä. Mää en tosiaankaan ymmärrä, ahdistus vaan lisääntyy.
En kestä, täytyy ottaa punkkuu!

[QUOTE="Lila";21886285]Hyvin OUTOA että mun nimimerkki on lainausmerkeissä, vaikkei kaikkien "entisten harmaiden" oo. Esim. toi -kait tähän oppii-, se ei oo lainausmerkeissä. Mää en tosiaankaan ymmärrä, ahdistus vaan lisääntyy.
En kestä, täytyy ottaa punkkuu![/QUOTE]

Oisko se niin, että jos tuo Lila nimimerkki on jollain mustalla jo käytössä, niin silloin siihen tulee harmaana lainausmerkit. Ihan heitän arvauksen vaan, joku asiaa tunteva vois vahvistaa tai teilata ajatuksen.

Oisko se niin, että jos tuo Lila nimimerkki on jollain mustalla jo käytössä, niin silloin siihen tulee harmaana lainausmerkit. Ihan heitän arvauksen vaan, joku asiaa tunteva vois vahvistaa tai teilata ajatuksen.

En tiä voisko se olla siitä kiinni.
Ja muuten, oli just keksinyt hyvän "mustan nimimierkin", meinasin silla rekisteröityä, mut emmää ny alakaan. En näin huonoon....

Jep, sama käynyt mielessä. En tiedä pystyykö tähän edes tottumaan. Tosi pettymys tämä kyllä :( Muistan kun joskus kävin Kaksplussan kesksutelupalstaa kurkkaamassa, olikohan sitten edellistä versiota edeltänyt, oli niin sekavan ja tympeän näköinen ettei kiinnostanut edes tutustua. Nyt alkaa näyttää ihan samalta. Miks toimiva, tarpeeksi selkeä pitää muuttaa tämmöseks sillisalaatiksi???? Ei mitään järkeä taas jollakin ollu päässä. Lainaukset täällä on tosi epäselviä ja muutenkin. Pitäkää paskanne!

Bees. Toi lainauksien pohjaväri ja kursivoitu teksti tekee siitä tosi epäselvän ja alkaa sattumaan silmiin. :(
Ja hidas kuin....

Alkuperäinen kirjoittaja näin on;21886332:
Juurikin näin.

Noni, mää olin siis ottanu jonkun toisen identiteetin käyttööni. Ihan pöljyyttäni. Ja just ku olin keksinyt itelleni tosi mahtavan OIKEAN nimimerkin, tää palsta muuttu niin huonoks, etten viitti sitä tänne tuhlata.

Joo, siis miten saa profiilin poistettua? Mulle riitti. En ala opettelemaan tätä kun tästä ei toimivaa tule. Jotkut haluaa tehdä asiat niin hienoiksi että ne on jo liian hienoja ollakseen toimivia joten mää lähren, ei varmaan tuu kellään ikävä joten siinä mielessäkin on parempi. Jos vaan sais ton profiilin pois?

Hei Lila! Olen vasta pari kuukautta kirjoitellut tänne silloin tällöin ja nyt huomasin, että täällä on toinenkin Lila ja varmaan kolmaskin, joka on rekisteröitynyt. Minä en ole rekisteröitynyt, enkä aiokaan, joten yritän keksiä itselleni uuden nimmarin, en halua olla pelkkä Vieras.

sama täällä.

ennen 2+ oli noin sata kertaa parempi kuin av, nyt tuntuu siltä että mieluummin kirjoittelen jopa siellä silloin kun huvittaa jostain keskustelupalstoilla höpöttää.

en todellakaan tykkää. edellinen muutos tänne ja monen muun uudistukset on olleet ensijärkytyksen jälkeen positiivisia juttuja mutta niissä onkin muutettu jotain PAREMPAAN suuntaan. sen on huomannut jo ensinäkemältä. tämä näyttää siltä, että on tehty simppelistä, kivasta ja mielenkiintoisesta palstasta sekava, yliyritetty ja muka hieno.

en tiedä onko tässä facebook-hypetyksen taustalla markkinavoimia vai pelkästään joku jolla on huono mielikuvitus, mutta niin kuin kommenteista näkyy, siitä ei tykätä. ei siis "tykätä". ;) naamakirjakin alkaa olemaan vähään vanha juttu, moni siellä käy päivittäin mutta väistämätön laskusuunta edessä senkin suosiolla. mitäs nytin vanhan version suosio taisi vain kasvaa? no, ei kyllä kasva enää. tai sitten vanhat mielenkiintoiset kirjoittajat vaihtuvat sellaisiin toisenhenkisiin tyyppeihin jotka viihtyvät tällaisessa överiviritetyssä ja kliinisessä ympäristössä.

käyttötarkoitus on unohtunut nyt kokonaan; tän palstan tehtävä ja parasta antia on olla se mihin mammat istahtaa kahvikupin ajaksi kun riiviöt on päiväunilla. se mihin voi kirjoittaa mitä vaan, mitä ei ikinä kehtaisi livenä suustaan päästää. miettikääpä uudistajat sitä oikein huo-lel-la.

Täällä on kyllä nyt kiva leikkiä mutta enpä tiedä sitten enää kunnon keskusteluista, lainaaminen on ainakin niin tyhmä juttu, niitä on vaikea lukea ja sitten sinne ei tuu kuin se viimeinen lainaus kai? Eli kunnon ketjua ei synny :(

Joo, siis miten saa profiilin poistettua? Mulle riitti. En ala opettelemaan tätä kun tästä ei toimivaa tule. Jotkut haluaa tehdä asiat niin hienoiksi että ne on jo liian hienoja ollakseen toimivia joten mää lähren, ei varmaan tuu kellään ikävä joten siinä mielessäkin on parempi. Jos vaan sais ton profiilin pois?

Jotaki huomionhakua tms? Vali vali, lähen ja kellään ei tuu ikävä:wave:

tulin 2+:lle joskus av:lta kun sinne tehtiin muutos. meni niin raskaaks sillon se. Ja nyt täältäkin häädetään tällä hienolla ja hemmetin hitaalla uudistuksella. Ei auta vaikka nettinopeus olis mitä.. hidasta on silti ja hermot menee. Nyt minä, palstariippuvainen, saan hirveet vierotusoireet, kun ei oo enää hyvää .palstaa, jossa viettää päivät.. aaaarrrgghhh.

Onko tää nyt sitä pakkoharmailua??? Kun pääsis edes kirjautumaan niin vois jopa tutustua tähän palstaan.

Ja toi lärvikirja helevettiin täältä!! Miks se on tänne pitäny tunkee????

Joo, mä en kauaa ehtinyt edellisellä palstaileen mutta se oli tosi kiva. Tästä on se hyöty että pääsen koko palstasta eroon. :) Erittäin hyvä uudistus siis.

Tää näyttää visuaalisesti joltain eskarin tehtävämonisteelta.
Alalla on vissiin työpula kun pitää lähteä sössimäään jo tehtyä.

Sille joka tän ilmeen on "uudistanut" voin sanoa että VAIHDA ALAA. Mene tilastokeskukseen töihin, suunnittelemaan kaavakkeita.

Yhteistyössä