E
epäkelpo äiti
Vieras
Olen ollu 4v kotona. Esikoinen siis 4v ja kuopus vajaan vuoden. Viimeaikoina en ole jaksanut leikkiä esikon kanssa vaan patistelen muualle. Saatan hetken leikkiä, mut sit sanon, että leiki itse. Vaatii huomiota. Kuopuksen perässä juoksen paikasta toiseen kun menee kiellettyihin paikkoihin. Yhtään huiliaikaa ei ole päivällä kun esikoinen ei nuku päikkäreitä. Kimpaannun helposti ja huudan. Esikoinen pissasi housuun tänään, mitä ei ole tehnyt pitkään aikaan...tosin se saattoi johtua myös siitä kun halusi kattoa ikkunasta kun isänsä lähtee autolla niin ei malttanu mennä potalle...tai sit jostain muusta syystä. Vein pojan suihkuun ja siellä kimpaannuin tosi pahasti pikkujutusta. Pesin siis pissit pois ja pyysin häntä pitämään saippuaiset kädet ylhäällä ja eikös tämä läntännyt ne mun tukkaan. Olin just tullu kampaajalta..no so what, mut mua niin vitutti sen toiminta. Huusin vaan, että mikä sua oikein vaivaa. Toi kysymys pitäis kai esittää mulle. No riuhtomalla huuhtelin loput ja patistin pois. Paiskasin oven kiinni. Miks helevetissä mä suutun nykyään niin helposti. Mä en haluais olla huutava äiti ja koko ajan vihainen. En mä tiiä mitä haluan. En jotenkin kehtaa pyytää apua tai kertoa kaikkea miehelle kun tulee töistä, että mä vaan täällä huudan ja en leiki lapsien kanssa. Mä vaan en jaksa. Haluan istahtaa itsekseni ja olla. Joka ilta lupaan ittelleni muuttua ja leikkiä heidän kanssa enemmän, mut aamun ehkä jaksan ja sit en enää. Mä olen niin pettyny itteeni, että!