tervehdys itä-vantaa:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hipsishopsis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hipsishopsis

Vieras
Äiti 32-v.,kahden tytön,koululaisia-hakee ystäviä joiden kanssa voisi tapailla kyläilyn merkeissä ja muutenkin sekä yhteyxiä pitää s.postilla ja textailemalla.Kotona täl hetkellä pääsääntöisesti oon,kurssin alotan mut kahen vko.välein vaan on joten kovasti seuraa pv.kaipaisin ystävistä,tosi hyvistä sellaisista:)Mieskin kuuluu perheeseen.Lemmikkejä ei ole allergian takia mut teidän lemmikit ei haittaa...Laitappa vastauxia tuohon alas jos kiinnostuit,s.postissa nimeni ni tähän en laita,yv.voi myös laittaa,hyvän kaverin saat täältä:)

Hei!

Kiinnostuin oitis viestistäsi. Olen vasta viimevuoden elokuussa muuttanut Vantaalle (toki opiskeluaikana täällä jonkin aikaa myös asustelin). Ystäviä ei siis liiemmälti ole näillä kulmilla. Olisi kiva saada kahvittelu-, lennki- yms. ajatustenvaihtoseuraa. Asun avopuolisoni kanssa Seutulassa. Ikää minulla on 27 v. ja miehelläni 31 v. Esikoista odotetaan ja kaikki on uutta ja jännää. Jos kiinnostuit, otahan meilitse yhteyttä!

kaapikka@suomi24.fi

Moi ellunkana:) Kiva ku vastailit ilmotukseeni ja kiva ku kiinnostaa...Mulla koko nimi s.postiosotteessa ni sen takia en laita sitä tänne et jos pystyt ite jättämään omasi tähän taikka sit laita yksityisviestiä mulle mulle on mahollisuus laittaa,sellanen yv-kohta ilmotuksen yhteydessä ni jatketaan siellä:)Kovasti mielekästä ois et saatais yhteystiedot vaihdettua jommalla kummalla tavalla noista...

Yhteistyössä