Terveisiä banaanisaarelta !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Herra Majuri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
sori vaan, neiti majuri, mutta sä itse olet täällä jo aivan liian kauan saanut aukoa päätäsi, haukkua toisia ja jatkaa sovinistisia paskapuheitasi ja nyt kun sait PÄIVÄN bannin on itku silmässä ja äitin hameenhelmassa itkemässä!?! mä en ymmärrä miksei sua bannata lopullisesti, ei täällä monellakaan sua ikävä tulisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;21988650:
No onks huamattu että joillekin nikeille on ihan sama mitä he sanovat, paskoo sataa niskaan enivei.

En mä tiedä, jos mut käskettäis munattomana paskiaisena koko ajan hirttää itseni tai heittäytyä auton alle, ryömiä piiloon tms, niin suottasinhan minäkin jopa ärähtää takaisin jotain :whistle:

Ai tarkoitat, että majurille on noin sanottu? Itsehän se on alusta asti haukkunut täälllä muita palstailijoita, ihan häpeilemättä. Ihan muutamaa palstailijaa lukuunottamatta mammat ovat majurin mielestä rumia ja tyhmiä huoria.

Ai tarkoitat, että majurille on noin sanottu? Itsehän se on alusta asti haukkunut täälllä muita palstailijoita, ihan häpeilemättä. Ihan muutamaa palstailijaa lukuunottamatta mammat ovat majurin mielestä rumia ja tyhmiä huoria.

Juu, mä olin tossa tämänkertaisen bannin syyssä, joku perskärpänen auko sille eka päätään vaik miten monta päivää.

peesailen sua sillä oon majurin palstailua seurannut siitä asti kun se tänne ilmestyi päätään aukomaan, eikä sieltä asiallista tekstiä ole tainnut tulla edes vahingossa! mun mielestä sitä saa mitä tilaa

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;21988675:
Juu, mä olin tossa tämänkertaisen bannin syyssä, joku perskärpänen auko sille eka päätään vaik miten monta päivää.

Katos vaan. Onko se ihme? Kyllä sellaisille auotaankin päätä, jotka jatkuvasti haukkuu muita, varsinkin, kun modet eivät tähän asti ole puuttuneet asiaan lainkaan.

Ja arvaan: Eikä sitä aukojaa tietenkään bannattu.

Niin se käy. Koittaka te muut sitten vaikka väittäkää siihen jotain fiksua. So ist das Palsta.

mua niin hymylyittàà tàà aloittajan lausunto:
Kuten te kaikki varmaankin olette tietoisia niin sain eilen bannin....
kaikki eivàt todellakaan seuraa majureiden tai muiden tekemisià.
ei tàà ole edelleenkààn niin vakavaa, ei tàtà koko maailma seuraa ja vaikutuskanavia on netissà muitakin, samoin netin ulkopuolella

[QUOTE="PIM";21988733]Italiassa asti näemmä kuitenkin reagoidaan kun Majuri vähänkin äännähtää.[/QUOTE]

no reagoiti ja reagointi, hymyilyttàà ei voi mittàà :)
pidin parin kuukauden palstatauon ja toisaankin hymylyityttàà taas palattuani kurkistelemaan meininkià. jotkut on kauhuissaan kun palsta on muuttunut, toiset pitàvàt palstabannia maailmanloppuna. mulle tàà on leikkià ei liian vakavaa

[QUOTE="vieras";21988188]Kyllä huomaa miten modet suosii Majuria, siis päivän mittainen banni. YHDEN päivän mittainen. Jumalauta, onko kenelläkään ollut noin lyhyttä bannia? Tuskin. Mutta kas kun Majurilla on munat (olkoonkin, että ne ovat mikroskooppisen pienet) niin EIHÄN SILLE VOI ANTAA enempää bannia. voi hellanlettas sentään... Joku Bad Virgin olis samat sanat laukoneena kolmen KUUKAUDEN bannissa.[/QUOTE]

on ollu lyhyempi. kaikki 2 tuntia :xmas:

No joo.. tää menee aina tähän. Ensin ap aukoo päätään, sitten sille auotaan päätä, ap aukoo lisää päätä, sille auotaan lisää päätä.. Että ehkä voisi itse kukin miettiä sitä, että mitä siltä näppäimistöltä suoltaa. Jos on pakko tauotta provoilla, yrittää loukata ihmisiä ja solvata, ja käyttää aika usein melko ala-arvoistakin kieltä, niin pitää siinä tapauksessa myös itse kestää sen seuraukset. Myös ap:n.

voi pientä ressukkaa... kehottaisin ottamaan yhteyttä kallonkutistajaan, jos joku vauvapalsta saa noin tuohduksiin. Viihdytkö täällä kenties siksi, koska et pärjää oikeiden miesten seurassa?

[QUOTE="una";21988682]peesailen sua sillä oon majurin palstailua seurannut siitä asti kun se tänne ilmestyi päätään aukomaan, eikä sieltä asiallista tekstiä ole tainnut tulla edes vahingossa! mun mielestä sitä saa mitä tilaa[/QUOTE]
Näitä Majurin juttuja seuraa monikin aktiivisesti. Una sen nyt tässä omalta osaltaan tunnusti.

[QUOTE="vieras";21988765]Näitä Majurin juttuja seuraa monikin aktiivisesti. Una sen nyt tässä omalta osaltaan tunnusti.[/QUOTE]

se on vaikea olla huomaamatta ihmistä joka korostamalla korostaa omaa (palsta)olemassaoloaan jankuttamalla joka ketjuun jotain sontaa. ;) mutta pidä sä, neiti majuri, vaan pintas ;) onhan se kiva että saat täällä avautua, kotona kun oot nyrkin ja hellan välissä

Tää on niin tyypillistä käytöstä. Mies joka käyttäytyy kuin Majuri, on vain oikeassa ja siihen tyyliin kuuluu alatyylisyys. Nainen, joka loukkaantuu Majurille alatyylistä on vain vinkuva ämmä.

Mutta autas, kun joku kirjoittaa Majurille alatyylisesti. Majuri vetää herneet nenään ja haukkuu toisen huoraksi, ja on ihan oikeasti aivan yhtä pikkumaisesti vinkuva ihminen, kuin nekin jotka eivät häntä jaksa kuunnella.

Harvoin näkee, edes netissä, ihmisiä jotka on noin täynnä turhautumista ja vihaa, kuin Majuri.

[QUOTE="vieras";21988765]Näitä Majurin juttuja seuraa monikin aktiivisesti. Una sen nyt tässä omalta osaltaan tunnusti.[/QUOTE]

Mä ainakin seuraan, nimenomaan näitä sen uikutusketjuja. Mun mielestä ne on viihdettä parhaimmillaan, oikea esimerkki yhteiskunnan kastroimasta wannabe-alfamiehestä, jonka suurin saavutus on esittää nimettömänä oivalluksia, joihin ei yleensä liity minkään tason oivalluksia. Herra Majuri on luultavasti jo kotona jäänyt liian vahvojen persoonien väliin, toisaalta dominoivan äidin ja toisaalta tunnekylmän ja stereotyyppisesti testosteroniaan puhkuvan isän välissä. Luultavasti sen vanhemmat on käyneet tätä samaa sotaa keskenään, nokitelleet ja alistaneet toisiaan vuodesta toiseen. Nyt Herra Majuri toteuttaa sitä täällä, koska se ei ole "oikeassa elämässä" hyväksyttyä.

Yhteistyössä