Terveisiä töistä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vatruska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vatruska

Aktiivinen jäsen
24.10.2004
4 148
0
36
Helsinki
Oli niiiin pitkä perjantai ettei toista. Mutta nyt on kotona siistiä. Mies oli lasten kanssa tehnyt yllärin. (Taisin päivällä marmattaa liikaa). Tulin töistä ja pääsin luuttuumaan lattiat. Pölytkin olivat poistaneet kirjahyllystä.
Enään ei tarvi kuin leipoa ja siivota keittiö ja ottaa vieraat vastaan maanantaina. ja sitä ennen vielä pyykätä 5 koneellista ja käydä vielä huomenna kuluttamassa aikaa töissä. Mä taidankin huomenna siivota keittiön ja leipoa,niin voin viedä perheen American car showhun sunnuntaina.

mulla on vielä 5t kituutusta töissä ja sit alkaa vapaat. aamulla napsahtaa sauna päälle kun kotiudun. ukko oli siivonnut meillä kans =) ettei tartte sit vapaita kuluttaa siivoomiseen. meillä syödään huomenna viiveellä pitkänperjantain päivällis-illallista. kun vaan jaksaisi vielä loppu yön pysyä hereillä.

Alkuperäinen kirjoittaja wetteri:
mulla on vielä 5t kituutusta töissä ja sit alkaa vapaat. aamulla napsahtaa sauna päälle kun kotiudun. ukko oli siivonnut meillä kans =) ettei tartte sit vapaita kuluttaa siivoomiseen. meillä syödään huomenna viiveellä pitkänperjantain päivällis-illallista. kun vaan jaksaisi vielä loppu yön pysyä hereillä.

Yritä vaan pysyä hereillä. me suljettiin ravintola aikasemmin kun alko menee yksinpuheluksi :D Nyt vaan ei nukuta yhtään =)

Yhteistyössä