Terveisiä vauvan aihevapaalta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -Av-Mamma-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

-Av-Mamma-

Vieras
Olen kuullut kauhukertomuksia tästä palstasta ja tämän palstan vakikäyttäjistä, mutta tulinpa nyt vilkaisemaan, kun alkaa Sanoman sensuuri ottamaan nyt todella päähän. Mahtuuko tänne mukaan? Onko täällä muita vauvalta karanneita?

Täällä on sekä vähemmän trolleja että vähemmän sensuuria kuin AV:llä.

Sellaisia aihepiirejä ei käytännössä ole, mistä ei saisi keskustella (jopa maahanmuutosta tai pedofiileistä saa puhua).

Olen kuullut kauhukertomuksia tästä palstasta ja tämän palstan vakikäyttäjistä, mutta tulinpa nyt vilkaisemaan, kun alkaa Sanoman sensuuri ottamaan nyt todella päähän. Mahtuuko tänne mukaan? Onko täällä muita vauvalta karanneita?
Karkasitko sinä vai kävikö sulle kuten mulle eli asiallisista kommenteista huolimatta sain bannit? Nyt bannit oli vielä muuttuneet sellaiseksi, ettei peukuttaakaan voinut. Yhdellä hakukoneella ei päässyt keskusteluihin, toisella pääsi. Osa aukesi, osa ei ja peukutusyrityksestäkin tuli access denied.

Mietin jo aikaisemmin, että mahtaa harmittaa ne "vääränlaiset" peukutusmäärät kun bannaus ei estä sitä.

No tietysti kännykällä voi peukuttaa, mutta silti.

Täällä näyttää olevan aika rajua keskustelua. Itse tykkäisin asiallisemmasta.

Karkasitko sinä vai kävikö sulle kuten mulle eli asiallisista kommenteista huolimatta sain bannit? Nyt bannit oli vielä muuttuneet sellaiseksi, ettei peukuttaakaan voinut. Yhdellä hakukoneella ei päässyt keskusteluihin, toisella pääsi. Osa aukesi, osa ei ja peukutusyrityksestäkin tuli access denied.

Mietin jo aikaisemmin, että mahtaa harmittaa ne "vääränlaiset" peukutusmäärät kun bannaus ei estä sitä.

No tietysti kännykällä voi peukuttaa, mutta silti.

Täällä näyttää olevan aika rajua keskustelua. Itse tykkäisin asiallisemmasta.
Tällä kertaa en saanut banneja, mutta koettu on sekin. Silloin ei päässyt koko sivustolle millään ilveellä edes lukemaan keskusteluja.

Onhan tämä aika erilainen palsta kuin vauvan av. Nähtäväksi jää, että sopeutuuko sitä tänne vai miten käy.

Vieläkin ärsyttää. Kävin toisella liittymällä katselemassa ja siellä joku nauraa kuinka joku "spämmäsi" vastauksen sata kertaa palstalle ja se olin minä - ja syyllinen on av:n kökkö mobiiliversio, joka joka kertaa lähettää moninkertaisena viestin sinne AARGH

Mä oon vähän sellanen löyhämoraalinen ja käyn molemmissa, täällä plussalla ja vauvalla. Molemmissa on puolensa. Vauvalla huomattavasti vilkkaampaa mutta älytöntä sensurointia ja paaaaaljon provoja. Täällä paljon hiljaisempaa mutta kuitenkin vapaampaa keskustella ja vähemmän provoja, siis että pystyy oikeasti keskustelemaan ilman täysin turhaa päänaukomista.
Enemmän tämä kaksplus kuitenkin tuntuu kodilta :)

rmbz3vyL_normal.png
Yksittäistapaus ‎@1tapaus

.@kokoomus @sannigrahn @toivakka @p_orpo Tässä on teille luonnos lausunnoksi, jota voitte vapaasti jatkokäyttää. pic.twitter.com/c0yCjN0sb8

12:13 PM - 22 Mar 2016

CeJQ_HHUAAA1PFH.jpg

Joo tulkaa vain tänne. Mäkin loikkasin av:lta puolisen vuotta sitten. Ei siellä pysty keskustelemaan, kun asiallisetkin keskustelut katoaa. Sen sijaan esim. lapoketjut pyörii siellä aika pitkään...

Yhteistyössä