Testaa itsetuntosi.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tytsi-89

Aktiivinen jäsen
27.04.2007
20 996
11
38
http://www2.hs.fi/extrat/hsfi/omaelama/itsetuntotesti/

Itsetuntosi on huikea


Jopa siinä määrin, että kannattaa
yrittää palautua välillä maan pinnalle
ja kokeilla itsensä munaamista. =)

 
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
http://www2.hs.fi/extrat/hsfi/omaelama/itsetuntotesti/

Itsetuntosi on huikea


Jopa siinä määrin, että kannattaa
yrittää palautua välillä maan pinnalle
ja kokeilla itsensä munaamista. =)

Ei tarvitse : tapissa on!
 
Itsetuntosi on alakanttiin...

... mutta riittävä. Tee jotain, jossa on vaikeaa
epäonnistua. Vessan pesemisestäkin voi saada
hienoja onnistumisen kokemuksia

Ei mulla mun mielestä noin huono kyllä ole :D
 
Itsetuntosi on sopiva


Et lannistu liikaa mokaamisesta.
Kannattaa silti välttää turhia epäonnistumisia
­­- Rubikin kuutio ei ole sinua varten.

toi rubikin kuutio ei todellakaan ole mun juttuni :laugh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
Itsetuntosi on alakanttiin...

... mutta riittävä. Tee jotain, jossa on vaikeaa
epäonnistua. Vessan pesemisestäkin voi saada
hienoja onnistumisen kokemuksia

Sama täällä...

:whistle:

Hyppään tähän pinoon. :whistle:
Kyllä myö sitten voidaan olla tyytyväisiä kun meillä on ainaski puhtaat vessat, kun onnistumisen innossa niitä kuuraillaan. :laugh:
 

Yhteistyössä