Testaa itsetuntosi.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:
Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
Itsetuntosi on alakanttiin...

... mutta riittävä. Tee jotain, jossa on vaikeaa
epäonnistua. Vessan pesemisestäkin voi saada
hienoja onnistumisen kokemuksia

Sama täällä...

:whistle:

Hyppään tähän pinoon. :whistle:
Kyllä myö sitten voidaan olla tyytyväisiä kun meillä on ainaski puhtaat vessat, kun onnistumisen innossa niitä kuuraillaan. :laugh:

:wave: Mä liityn kanssa tähän pinoon
 

Yhteistyössä