Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:Itsetuntosi on alakanttiin...
... mutta riittävä. Tee jotain, jossa on vaikeaa
epäonnistua. Vessan pesemisestäkin voi saada
hienoja onnistumisen kokemuksia
Sama täällä...
![]()
Hyppään tähän pinoon.![]()
Kyllä myö sitten voidaan olla tyytyväisiä kun meillä on ainaski puhtaat vessat, kun onnistumisen innossa niitä kuuraillaan.![]()
:wave: Mä liityn kanssa tähän pinoon