Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:En viitsi edes testata, sillä tiedän olevani surkea konekirjoituksessa. Siksipä kehittelenkin työkseni puheentunnistusta. Tarvitsee vain höpistä mikrofoniin ja teksti tulee näytölle.
Omat työni joudun vielä näpyttelemään, mutta asiakkaani eivät enää vaan röntgenissä lääkäri voi jo höpistä lausuntonsa mikrofoniin ja softa kirjoittaa sen. Olen aika yllättynyt, miten hyvin lääkärit ovat ottaneet systeemin vastaan. Enää ei tarvita toista ihmistä saneluita purkamaan vaan lekuri voi sanella ilman puhtaaksikirjoittajaa.Alkuperäinen kirjoittaja Chala:![]()
KätevääMä tykkään kirjoitella. 10-sormijärkkä auttaa kivasti.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Omat työni joudun vielä näpyttelemään, mutta asiakkaani eivät enää vaan röntgenissä lääkäri voi jo höpistä lausuntonsa mikrofoniin ja softa kirjoittaa sen. Olen aika yllättynyt, miten hyvin lääkärit ovat ottaneet systeemin vastaan. Enää ei tarvita toista ihmistä saneluita purkamaan vaan lekuri voi sanella ilman puhtaaksikirjoittajaa.Alkuperäinen kirjoittaja Chala:![]()
KätevääMä tykkään kirjoitella. 10-sormijärkkä auttaa kivasti.
Mitä olen kuullut, niin eivät kovin ilahtuneita. Ihan ymmärrettävää kyllä.Alkuperäinen kirjoittaja Felina:Mitähän ne puhtaaksikirjoittajat on tästä uudistuksesta mieltä![]()