Testaa suhteesi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AP
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

AP

Vieras
Voicelta kuulin juuri hyvän vinkin niille jotka puntaroi pitäisikö erota vai ei:

Mieti että kumppanisi lähtee käymään jossain ja kuolee sillä matkalla. Kuinka reagoisit? Pystyisitkö jatkamaan elämää vai olisiko se maailmanloppu?

Siinä vastaus :)

Minä ainakin kuolisin jos miehelleni kävisi jotain :(

olisi se minulle tämän nykyisen maailmaniloppu - vaikka elämän olisikin jatkuttava.
uskon, että en kenenkään muun kanssa tule ikinä saavuttamaan sitä mitä meillä on - en missään asiassa.

No olisiko se _sillä hetkellä_ maailmanloppu. Jos miestä ei rakasta niin se ei tietysti hetkauta niin paljon. Ja kyllä minulla olisi suuria vaikeuksia päästä yli tuollaisesta asiasta.
Tarviiko teidän suhtautua noin kielteisesti? :/
Olisitteko te vain että "ok, nyt sitä ei enää ole.. no, elämä jatkuu"

Olen sanonutkin äijälle, että jos hän katoaisi elämästäni, itkisin jonkin aikaa, mutta en kuolisi.

Kertooko tämä suhteestamme mitään? Ei minusta...

ei tuo kyllä kerro mitään suhteen tilasta... kyl melko moni vaik oiski eron partaalla ja toinen kuolee ni on erittäin rikki sen jälkeen (varsinkin jos on riidelty ennen kuolemaa)!!

Alkuperäinen kirjoittaja Kaisa:
ei tuo kyllä kerro mitään suhteen tilasta... kyl melko moni vaik oiski eron partaalla ja toinen kuolee ni on erittäin rikki sen jälkeen (varsinkin jos on riidelty ennen kuolemaa)!!

Tai jos on yhdessä eletty elämä takana niin varmaan liikuttaisi. Ei se sitli tarkoita että avioliitto voi enää hyvin.

Sanoisin, että jos ei pätkän vertaa heilauttaisi niin silloin olisi kyllä eropäätös jo tehty

Kuolemaa en toivoisi, mutta jos suhde päättyisi, olisin osittain tosi helpottunut, toisaalta ihan hajalla. Elän ehkä maailman ristiriitaisimmassa suhteessa enkä tiedä mitä sen kanssa tehdä. Näin on ollut pitkään. Rakastan, mutta on tunne, että en saa omasta ytimestäni kiinni tässä suhteessa. Tukehduttaa jollain tavalla. En silti halua erota.