Testeistä ja testailusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

juu

Jäsen
18.06.2007
102
0
16
Mitähän se tämäkin on, menkat jo neljättä päivää myöhässä (kierto ollut tasainen, vain päivän eroja) ja oireitakin vähän on jos antaa itsensä niitä kuvitella ja muistella (pikkukakkonen tilauksessa:)) - mutta testi näytti tänä aamuna negaa... Testi oli sellanen marketista ostettu, joku FindOut-PregentStick - onko kellään kokemuksia, kuinka herkkä tuommoinen testi on? Kaivelin kalenterista että viimeksi kun olin raskaana (mistä saavutuksena tyttö 1,5kk) niin testasin ekan kerran kun menkat oli viikon myöhässä ja silloin tuli tosi hailakka viiva (silloin oli käytössä Mammaksi-liuskatesti, se ei niin herkkä), ja sitten ehkä viikko siitä eteenpäin jo ihan vahva viiva. Voisko olla niin että mulla vaan kertakaikkiaan kehittyy hitaammin sitä raskaushormonia... tai sitten vaan kierto nyt sekaisin. Nooh, ei kai se auta kun vaan odotella mitä tuleman pitää ja testata muutaman päivän päästä uudestaan...vai hakisko apteekista sellaisen herkemmän testin...

Jännä juttu muuten, sitä ensimmäistä odotti aivan hulluna ja nyt on jotenkin ristiriitaiset tunteet, vaikka toinen olisi kovasti toivottu niin jotenkin pelottaa että miten sitä aika riittäisi kahdelle ja etenkin sitä rakkautta, kun tuota ensimmäistä rakastaa niin että ihan sydäntä pakahduttaa..

Kommentteja, kiitos!!

moiks!

Osaan sanoa kahta eri kokemusta testeistä: viimeks kun olin raskaana, näytti mammaksin testi heti kahen päivän jälkeen ku menkat myöhäs melko selkeet viivat, apteekin omalla testillä nyt testannut (kallis!) niin negaa näyttäny vaik menkat jo 4 päivää myöhässä! ja myös rfsu:n testi negaa näytti. Joko en tosiaankaan ole raskaana, tai sitten jokainen raskaus on erilainen ja hormoni alkaa kehittyy eri vaiheessa vasta. enpä tiedä. viikon ajattelin odotella ja sit jos ei mitään kuulu ni soittaa gynelle ja kysyä. En suosittele ostaan apteekin kallista testiä, uskon et yhtä herkkiä kaikki ja kohta se plussa sulla näkyy testissä ku testissä! =)

Kiitos, odottelen täs pari päivää ja jos ei menkkoja kuulu niin testaan sitten uudestaan. En sortunut ostamaan uutta testiä vaan meinaan käyttää sen toisen markettipaketista.

Mietin testauksen ajankohtaa.Mahd hedelmöittymisestä on nyt 12 päivää.Koska kannattaa testata???Negan jo hätäsenä testasin kun kuvittelin herkän testin jotain jo näyttävän...
Tilanne että vauva 5kk,ei kk alkaneet vielä synnytyksen jälkeen..Ja oireita on(aitoja tai kuviteltuja,aika näyttää) :heart:

ikiliikku ja my miracle minä myös kuvittelin molempien lasten vauva-aikaan moneen otteeseen olevani raskaana, kun tuntui niiiiin sille... mutta mulla kuukautiset pysyi poissa kokonaan niin kauan kuin imetin (eli ekasta reilun vuoden ja toisesta reilun puoltoista vuotta).

Nämä on tosi tyyppikohtaisia juttuja milloin kierto käynnistyy synnytyksen jälkeen. Toivotan teille kuitenkin onnea, jos raskaus on jo toiveissa :wave:

Yhteistyössä