testi acon early herkkyys 10 haamu??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

minä

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
3 471
0
36
siis onko tässä testissä viivan paikka.mulla on nytten kp22\\26.oviksesta on 10 päivää,tein kyseisellä testillä ja siihen ilmestyi haamu noin viiden minuutin kuluttua.olen joskus tehnyt kyseisellä testillä eikä siihen ole ilmestynnyt mitään kun on ollut nega.yritystä kaksi vuotta takana ja aloin nyt pelätä olisiko vaan viivan paikka???

Mä oon saanu viivanpaikan kyseisen testiin kasetti ja puikko versioihin, tulee hailakka viiva testiajalla, mutta ei ole väriä, siis punasta edes haaleesti. Jos sul on yhtää punertavaa sävyä siinä, ni voihan se plussa sit jo olla. Mut oottasin kyl sinne menkkojen tienoille ja testaisin sit uusiks. =)

Tein samalla testillä jokin aika sitten haamun, tuli testiajan jälkeen haalee vaalee viiva ja nyt on raskausviikkoja pian 10 takana. Asiaa varmistelin monella testillä ja vasta noin viikkoa myöhemmin viiva oli tummunut kontrollin näköiseksi. Nyt äkkiä testikauppaan, pidän sulle peukkuja =)

heip,
minä testailen (aina) noilla aconin liuskoilla.
esikosta haamun tein kp 28/30. tätä edellisestä, joka meni kesken myös samoihin aikoihin haamu.
nyt tein haamut kp22 ja kp 27vai 28. todella haamut on ollu saa nähdä onko oikea plussa!

mutta olen tehnyt myös kolme negaa näillä liuskoilla (menkat oli hukassa, imetyksen takia epäsäännölliset, niin varmistelin)
eikä silloin tullut testeihin mitään, ei edes viivan paikkaa...

mutta jännäks taas menee, ja ei auta kuin odotella ennen ku varmistuu!

Täytyy olla punaista väriä siinä edes häivähdys. Itse olen noita haaleita/harmahtavia/liloja viivoja saanut aconin liuskatestillä (tilattu kotitestit.com) enkä raskaana ole ollut. Silloin kans oli menkat hukassa kun imetin joten ei ollut kemiallinenkaan. Jos edes häivähdys vaaleanpunaista on niin sitten se on melko varma plussa. Niin ja nuo on tullut sen testiajan sisällä nuo haaleat väritömät viivat siis sen sallitun 10 min kuluessa. Olen saanut myös silloin ns. roskishaamun vaaleanpunaisen värin kanssa ja ei tarkoittanut siis mitään.

Heippa vaan kaikille!!! :wave:
Täällä siis juuri tuolla acon10 testillä (kasetti) tehtiin tuossa kp30/30 haamu/viivanpaikka hiukka testiajan jälkeen, sitten menin (kylläkin muista syistä) lääkäriin, jossa labran koe anto selkeen negan ja sitten eilen kp 34/30 taas samalla acon-testillä selkeä viivan paikka tai hailakka haamu n. 12 min. päästä testaamisesta.. ei voi olla erottamatta.. mutta en usko olevani raskaana vaan lähinnä tulin kertomaan että olkaa varovaisia aconin suhteen.. ei kannata tiirailla ainakaan testiajan jälkeen.. saattaa turhaan innostua.. :'( niin kuin minäkin.. nyt siis kp 35/30 eikä vieläkään menkkoja ja seuraavan kerran suostun testaamaan perjantaina.. en kylläkään aconilla.. :(

Nirno: Kerrothan sitten miten sulla kävi, oletko sittenkin raskaana?? Minä olen aina luottanut aconiin, mutta mullakin tuli ensimmäisen kerran viivanpaikka viime kierrossa kp 30/28, enkä kuitenkaan ollut raskaana.

onkohan noiden aconien laatu jotenkin huonontunut. Silloin kun esikoista kuumeilin niin en ikinä saanut mitään viivanpaikkoja niihin kotitestit.comista tilattuihin acon10 tikkuihin. Nyt kun olen esikoisen jälkeen testaillut niin joka jumalan tikkuun on tullut selkeä harmahtavan lila viivanpaikka sen 10 min sisällä. Se lila väri on tullut kyllä vasta kuivuttua. Ihme tikkuja. Advance tikkuihin olen saanut ennenkin, mutta aconeihin ei ennen ole kyllä mitään tullut vaikka on seuraavana päivänä kurkistanut hulluuksissaan tikkua.

kyllä sitten kerron.. mutta olen myös hyvin tietoinen ettei testit anna sitä väriä jos ei ole plussa.. nuo aconit ovat vain niin herkkiä että saattavat antaa "väärän positiivisen" tarkoittaen siis sitä että tunnistaa myös kemialliset raskaudet sun muut, mistä me ei oltas ees tietosia ellei oltas hätäilty noiden testien kanssa.. tiedän myös että ovuloin tässä kierrossa hiukka myöhään ja siksi saattaa kp:t venyä mutta kyllä silti nuo viivan paikat ottaa pannuun.. : :( mutta palailen sitten!!!

Eli en ollut raskaana.. toissapäivänä kävin ultrassa jossa selvisi että mulla on munanjohtimessa kysta, joka pidätteli tätiä.. yhtään aconia en siis ajatellut enää tehä.. :(

Käytin tätä testiä tänä aamuna ja haalea vaaleanpunainen viiva ilmesty alle minuutissa, tarkottaako se nyt SITÄ? Kuukautiset 3 päivää myöhässä, yleensä ovat olleet säännölliset. Mutta kun ei ole mitään tuntemuksia? Oon ihmeissäni..

No nuo Aconin testit ovat 99% varmoja, mikä tarkoittaa sitä, että on olemassa 1% mahdollisuus, että tehtaalla testauksesta pääsee läpi viallinen tuote, koska jokaista testiä ei voi (tietenkään!) tutkia.

Testit ovat herkkyydeltään 10 mIU/ml ja 25 mIU/ml ja siten markkinoiden herkimpiä.

Raskaustestin voi tehdä jo ennen kuukautisten laskettua alkamispäivää, mutta markkinoijat suosittelevat, että testaaminen aloitetaan vasta, kun kuukautiset ovat myöhässä. Herkillä testeillä tulos näkyy aikaisemmin kuin esim. Predictorilla tai ClearBluella, joten niillä voi testata aikaisemmin. Toisaalta näin lisääntyy ns. "väärien" positiivisten tulosten määrä.

Tulos itsessään ei toki ole väärä, mutta yllättävän moni alkanut raskaus päättyy varhaiseen keskenmenoon. Normaalisti nainen itse näkee varhaisen keskenmenon vain myöhästyneinä kuukautisina, mutta jos on testannut plussatuloksen jo ennen kuin kuukautisten pitäisi alkaa, voi käydä yllättävän raskaaksi huomatakin saaneensa keskenmenon. On makuasia, ottaako mieluummin tiedon varhaisesta keskenmenosta vai haluaako mieluummin ajatella kuukautisten vain olleen myöhässä.

Terppa!
Mulla kokemusta monenmoisesta testistä, viime kierto veny 42 päiväseks ja kerkesin sit testaamaan apteekin omalla, clearbluella, mammaksin testillä ja niihin ei tullu yhtään mitään viivoja.
No nyt sit tein keskiviikko iltana ihan huvikseen (kp 31) ensin mammaksin herkällä ja haamu, sitten pian perään aconin ja haamu. Eilen mammaksin puikolla ja tänä aamuna viel apteekin omalla ja niissäkin haamu. Nyt sit otin ja soitin terkkariin ja maanantaina meen terkkariin verikokeseen, loppuu tää haamuilu :headwall: , kattotaan kuin käy..

Moikka,

tuunpa kertomaan omat kokemukseni Aconista: eli käytin aamulla Aconin kasettitestiä ja siihen tuli lähes heti vaaleanpunainen viiva. Ihan oikea plussa siis, menkat on nyt päivän myöhässä. Oon tehnyt tuon kasettitestin ennenkin ja sillon ei todellakaan tullut haamun haamua, joten plussaan luotan, koska on tosiaan kunnolla värillinen, vaikka onkin kontrolliviivaa haaleampi.

Yhteistyössä