testi nega, mutta ei menkkoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onni-ilmari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onni-ilmari

Vieras
Hei!

Tulen tänne vuodattamaan,josko olis kellään neuvoja...

Viimeisestä terolutista on 8 pvää, mutta menkkoja ei tule. Terot alotin koska kuukautisia ei ollut taas kahteen kuukauteen ja vauva olisi toiveissa. Testin juuri tein (Acon, herkin testi) ja negaa näytti, eli raskaudesta ei ole kyse ja aika mahdotontahan se olisi kun kierto niin pitkä että ovista tuskin tapahtuu.

Milloin niitten menkkojen "pitäisi" alkaa? Kaunko vielä odotan? No, ennen maanantaita en ainakaan saa lääkäriä kiinni tai edes aikaa varattua ja nyt siis pe iltapäivä.

Kunhan menkat alkaisi niin sit kp 3-7 aloitan clomit.
Mikähän on seuraava keino menkkojen käynnistämiseksi jos kerta terot ei auta?

Kiitos.

mutta joillakin terot liian heikkoja joten heille määrätään sit jotain vahvempia. Ei siis ole mitään faktoja kertoa, mutta näin olen kuullut. Suosittelen soitteleen lekurille heti maanantaina, ellei mitään kuulu sitä ennen. Eikös vuodon pitäis alkaa kuitenkin jo 2-3pv:n päästä viimesistä teroista.Mulla itellä on yleensä alkanut jo ennen kuurin loppua, viimeistään seuraavana päivänä...

Tietty jos oot raskaana vuotoa ei pitäiskään tulla, mutta kuten sanottu, lienee epätodennäköistä.

Tsemppiä!

Mulla oli menkat hukassa yli puoli vuotta. Teroluteilla sain menkat tulemaan. Kun paino putosi muutaman kilon niin menkat rupesivat tulemaan ihan itsekseen. Vaikka ylipainoa oli mulla melkein 20 kiloa, niin vajaa viisi kiloa auttoi jo menkat tulemaan. Nyt kiloja on pudonnut jo reilu viisi kiloa, ja tarkoitus olisi saada vielä 15 pois. Jos sulla sattuu olemaan ylipainoa, niin mä suosittelen laihdutusta.

Mulla ei ylipaino kyseessä. Pituus 168 cm ja paino 64+ ja menkat tosiaan tulee joskus.Kierto on ollut jo teini-iästä epäsäännöllinen ja pillereillä vaan tullut ajallaan.Meillä jo yksi lapsi ja saanut alkunsa clomi-avusteisesti, mutta raskaus ja synnytys ei ainakaan parantanut mun asiaa, minulla jonkinsortin PCOS ultran perusteella, vaikken ole ylipainoinen, karvainaen ym, Gynekin ihmetteli ja ei ollut uskoa aikaisemman gynen lausuntoa.

Yhteistyössä