Tetrasykliinit ja mahan vointi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huh hei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huh hei

Vieras
Sain ihotautilääkäriltä tetrasykliinikuurin akneeni joka puhkesi imetyksen loputtua ja on jatkunut jo 2v. Minulla on kuitenkin herrä vatsa joten siksi kyselenkin että kuinka teillä on maha kestänyt pitkäbn antibioottikuurin. Auttaako esi maitohappobakteerit asiaan (vatsan hyvinvointiin)?

Otatteko antibiootit ruuan yhteydessä vai tyhjään mahaan?

Tuoteselosteessa lukee aina erikseen just sen valmisteen käyttö, lue sieltä. Mut älä ruoki tulehdusta hiilihydraateilla äläkä aiheuta uutta tulehdusta karrageenilla, mitä voi olla myös kapselinkuoret joissakin valmisteissa. Koe-eläimille ainakin se /E407) aiheuttaa tulehdusta enkä itse voi käyttää missään muodossa ollenkaan, maha ei siedä sitä yhtään:
http://koti.utanet.fi/~paula/xyz/akuutteja.htm

Onko lisää kokemuksia. Ongelmahan on se, että ihotautilääkärin mielestä ei pidä varoa maitotuotteita tai ruokaa +-2h lääkken kanssa, apteekkarin mielestä kuin myös pakkausselosteen mielestä tulee välttää.

Mun mahalle meinaan sopisi ottaa tuo ruuan yhteydessä niin maha ei kärsi niin paljoa.

käytin tuota ja ilman maitohappobakteeria maha meni ihan huonoon kuntoon. sitten aloin ottaan yht`aikaa maitohappobakteerin ja maha oli parempi. itse olen myös herkkä vatsainen

Yhteistyössä