Teutonia Timmystä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Möykky 74
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Möykky 74

Vieras
Heippa
Auttakaa mua vaunuasioissa. Eli työkaverini tytär olisi myymässä vaunuja ja nyt kävikin ilmi, ettei kyse ole vaunuista vaan Teutonia Timmy kuomurattaista ja pehmeästä kantopussista. RAttaat menee ihan makuuasentoon, mutta ei ole heittoaisaa. Eli vaavi matkustaisi aina kasvot menosuuntaan. Pystyykö näitä rattaita käyttämään heti syntymästä lähtien vai vasta myöhemmin? Olen huomenna menossa niitä kattelemaan, joten auttakaahan pikaisesti. Hintapyyntö on 200eur, siistit ovat sen uskon ja yhdellä lapsella olleet. Itse en ole vielä kauheasti tutustunut vaunuasioihin ja kun on esikoinen tulossa, niin tunnen itseni aika hölmöksi tässä vaunuviidakossa
B)

Minkä vuoden mallista on kysymys? Timmyissä voi vaihtaa kuomun ja turvakaaren paikkaa niin, että vauvan saa kasvot itseen päin. Muistaakseni toimii ainakin 2005-2006 malleissa.
Meillä on vuoden 2005 Timmyt, jotka ostin viime kesänä hieman yli vuoden ikäisinä. Maksoin niistä 120 euroa eli pidän tuota 200 euroa hieman kalliina ellei vuosimalli ole 2006.

Jos meille tulisi toinen lapsi, en ostaisi enää yhdistelmiä vaan juuri kuomurattaat ja pehmeän kopan. Timmyt ovat tosi hyvät rattaat!

Älä maksa liikaa käytetyistä vaunuista, kyllä ne kuitenkin aina kuluneet on vaikka olisi siistitkin - voivat olla rungoltaan nitisevät ja löysät - ja sen huomaat vasta kun oikeasti käytät niitä. Tutulle on oikeastaan helppo myydä ylihintaan, kun ei kehdata tinkiä - eli tingi jos olet oikeasti kiinnostunut.

Kuomuratas ihan ok - itse en ole yhdistelmiä koskaan hankkinut. Katso myös nettikauppojen tarjonta esim www.mypram.com (ei tule toimituskuluja hinnan päälle muistaakseni jos ostos yli 200 euroa) ja mieti sitten paljonko olet valmis laittamaan rahaa käytettyihin vaunuihin.

Yhteistyössä