Teutonia vai emmaljunga?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli rattaita olemme hommaamassa ja olemme aikoneet ostaa kolmipyöräiset. Teutonia spirit 3 ja emmaljunga cangaroo ovat jäljellä. Eli kyseisistä rattaista kaipaamme kokemuksia.

teutonia_spirit_s3.jpg

emmaljunga+cangaroo.jpg

Mä ottaisin noi ylemmät, eli teutoniat. Näyttää jotenkin vakaammilta.

Just tänään kaupassa noita Cangaroo'ta katselin ja olivat kyllä melkoisen suuret ja leveät. Toki jos vaunuiksi niitä suunnittelet, mutta me etsittiin kuomurattaita ja siihentarkoitukseen olisivat liian kolhot.

Teutoniat ehdottomasti. Meillä ei ole ollut noita kolmipyöräsiä vaan cosmot ja timmyt. Meillä vain hyviä kokemuksia molemmista vaunuista. Emmaljungasta en tiedä onko hyvä vai en. No sen tiiän, että niitä on täällä päin joka ikisellä ja eivät ole kovin hienoja.

Vielä täsmennän. Eli tulossa vauvalle (ei vielä syntynyt). Suunitelmissa ostaa erillinen vaunukoppa. Kuinka pitkään teillä lapsi mennyt nuihin kyseisiin rattaisiin?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Vielä täsmennän. Eli tulossa vauvalle (ei vielä syntynyt). Suunitelmissa ostaa erillinen vaunukoppa. Kuinka pitkään teillä lapsi mennyt nuihin kyseisiin rattaisiin?

ainakin tuossa Emmaljungassa tuota kuomuosaa voi nostaa eli pidentää käyttöikää. Tykkään myös Emmaljungan kopasta kovasti. Tosin noista Teutonioista ei ole kokemusta. Varmaan hyvät, mut ei miellytä mun silmää.

Itse olen kiinostunut cangaroista ja kävinkin kattelemassa niitä kaupassa. Kuomu näytti jotenkin hirveen oudolta. Tuntu että vähänkin pitempi lapsi ei mahdu kuomun alle. Pitääkö paikkaansa? Tuo spirit 3 alkoi myös kiinnostaa, joten voisin minäkin haluta kokemuksia niistäkin. Meille rattaat tulossa enimmäkseen juoksuratas käyttöön.

Alkuperäinen kirjoittaja rattaita ostamassa:
Itse olen kiinostunut cangaroista ja kävinkin kattelemassa niitä kaupassa. Kuomu näytti jotenkin hirveen oudolta. Tuntu että vähänkin pitempi lapsi ei mahdu kuomun alle. Pitääkö paikkaansa? Tuo spirit 3 alkoi myös kiinnostaa, joten voisin minäkin haluta kokemuksia niistäkin. Meille rattaat tulossa enimmäkseen juoksuratas käyttöön.

sitä kuomua voi nostaa, ainakin tuplissa, jotka meillä on.

Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
Alkuperäinen kirjoittaja rattaita ostamassa:

sitä kuomua voi nostaa, ainakin tuplissa, jotka meillä on.

Ai saa nostettua? No pitää käydä kaupassa kokeilemassa miten toimii.

Teutonioita suosittelen. Meillä hyvää kokemuksia spiritistä. Meillä kanssa ostettiin juoksurattaiksi ja ollutkin kovassa käytössä. Itse suostelen kovasti. Toisina rattaina meillä emmaljunga cerox. Rattaat todella vähäisellä käytöllä. Ei ole meidän mieleen. Jotenkin hirveän raskaat ja tönköt, kuten useimmat nelipyöräset emmaljungat. Cangaroot näyttävät tosi heikoilta.

Mekin vertailtiin juuri noita kaksia ja päädyttiin Teutonian Spirit S3een. Halusin ehdottomasti käsijarrulliset ja jotenkin noi Teutoniat lopulta miellytti enemmän, niin ne sitten tulikin. Vielä ei tosin ole käyttökokemusta, paitsi vm2003 vastaavista ja niihin olin kyllä oikein tyytyväinen.

Mun oli PAKKO saada kuopukselle kolmipyöräset ja Teutoniaan tuohon "vaunujen mersuun" päädyttiin.
Ja oltiin kyllä NIIN pettyneitä, että! Nuo oli meillä sitten parvekevaunuina, ajeltiin Emmaljungan Scootereilla muuten..
Kuomu ei pysyny ylhäällä, painavat, ei mahtunu autoon kunnolla yms..

Todellakin suosittelen Emmaljungaa. Teutonioista haalistui heti kankaat ja renkaisiin pääsi hiekkaa sisään ja ne rahisivat ärsyttävästi!

Emmaljunga Edget...TÄYDELLISET meille, joten minä ottaisin Cangaroot noista vaihtoehdoista. Ei tarvitsisi edes harkita.

Yhteistyössä