V
vieras
Vieras
Eli rattaita olemme hommaamassa ja olemme aikoneet ostaa kolmipyöräiset. Teutonia spirit 3 ja emmaljunga cangaroo ovat jäljellä. Eli kyseisistä rattaista kaipaamme kokemuksia.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Vielä täsmennän. Eli tulossa vauvalle (ei vielä syntynyt). Suunitelmissa ostaa erillinen vaunukoppa. Kuinka pitkään teillä lapsi mennyt nuihin kyseisiin rattaisiin?
Alkuperäinen kirjoittaja rattaita ostamassa:Itse olen kiinostunut cangaroista ja kävinkin kattelemassa niitä kaupassa. Kuomu näytti jotenkin hirveen oudolta. Tuntu että vähänkin pitempi lapsi ei mahdu kuomun alle. Pitääkö paikkaansa? Tuo spirit 3 alkoi myös kiinnostaa, joten voisin minäkin haluta kokemuksia niistäkin. Meille rattaat tulossa enimmäkseen juoksuratas käyttöön.
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:Alkuperäinen kirjoittaja rattaita ostamassa:Itse olen kiinostunut cangaroista ja kävinkin kattelemassa niitä kaupassa. Kuomu näytti jotenkin hirveen oudolta. Tuntu että vähänkin pitempi lapsi ei mahdu kuomun alle. Pitääkö paikkaansa? Tuo spirit 3 alkoi myös kiinnostaa, joten voisin minäkin haluta kokemuksia niistäkin. Meille rattaat tulossa enimmäkseen juoksuratas käyttöön.
sitä kuomua voi nostaa, ainakin tuplissa, jotka meillä on.