Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Fortune:Meillä oli kanssa pähkäilyssä viime keväänä kummat. Päädyin Teutoniaan, koska niissä Emmaljungissa (oisko ollut justiinsa nuo DuoEdget?!) oli se erillinen ratasosa eikä heittoaisaa. Eli jos haluaa tuulessa kääntää nopsaan lapsen tuulensuojaan, niin eipäs onnistukaan noissa Emmaljungissa. Täällä onkin mainittu tuo Teutonioitten takakonttiin mahtuvuus. Meillä pikkuauto ja näppärästi menee sinne, irroittamatta osastakaan.Tavarakori on varmasti Emmaljungassa parempi, koska on tilaa ja sinne saa helpommin tavarat. (Vertaan nyt siis vaan siihen malliin, jota itse mietin silloin.) Teutoniassa saa kyllä ihan riittävästi työntöaisaa säädettyä korkeammalle, jos on pidempi työntäjä. Niin ja silloin ei tainnut olla Emmaljungissa avattavaa takaluukkua hyttyssuojalla, Teutonioissa tämä on. Eli kesällä myös hyvät. Meillä on ilmakennot ja on kyllä loistavat, mutta helpollahan noihin saisi tilattua vaikkapa ne ilmakumit. Mutta menee hyvin joka paikassa ja kelissä.
En ole löytänyt vielä kummempaa huonoa puolta, paitsi on ihan hirveästi nappeja/vetskareita yms. ettei ymmärrä mihin ne kaikki kuuluvat! Ja meillä pehmeä koppa, josta on nyt pohjalevyn irroittamalla jäänyt suojaisa pussi talveksi. Ja hyvin on ainakin heijastimia tuossa. Meillä siis on Prestiget. Kalliit kyllä, että hyvä vinkki tuo tilata Saksasta.
Alkuperäinen kirjoittaja neither:Ei kumpiakaan. Teutonioissa liikaa muoviosia ja Emmaljungat kauhean isot ja kuomu ei pysy paikoillaan kun kiristysmekanismi löystyy. Ei saa edes itse kiristettyä millään työkalulla.
Mun valintani olisi Mutsy Urban Rider (4:llä renkaalla).
Alkuperäinen kirjoittaja neither:Ei kumpiakaan. Teutonioissa liikaa muoviosia ja Emmaljungat kauhean isot ja kuomu ei pysy paikoillaan kun kiristysmekanismi löystyy. Ei saa edes itse kiristettyä millään työkalulla.
Mun valintani olisi Mutsy Urban Rider (4:llä renkaalla).
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ehdottomasti laadukkaat Teutoniat ja Mistralit, niitä ei noihin noihin Emmaljungiin edes verrata, jo merkkejä haluat verrata niin Emmaljungan Ceroxit on kopioiti Mistraleita. Teutonit valmistetaan Saksassa, mutta Emmaljungia ei enää Ruotsissa, kankaat tehdään Puolassa.
Meillä oli vaihtoehetoina Mistralit tai nuo Ceroxit, halusin rattaat pehemällä kopalla en mitään irrotettavaa ratasosaa. Mistarlit olivat paremmat. Meillä on vaunut hankittiin esikoiselle ja vielä ovat käytössä kuopuksella ja ovat kuin uudet. Suosittelen. Menevät pieneen tilaan.
Alkuperäinen kirjoittaja mariska:Kyllä ainakin mun EMMALJUNGA DUO EDGE:issä on heittoaisa ja teleskooppiaisa, ja kyllä löytyy myös kuomusta avattava luukku hyönteissuojalla. Samoin koppa on ilmastoitu (vipu mistä saa kopan pohjalla olevat ilmastointiluukut auki ja kiinni), integroitu hyönteissuoja ja antistaattinen patja ja vaikka miten paljon muita hyviä ominaisuuksiaTon rungon saa emmaljungaan valita, heittoaisalla tai ilman.
Alkuperäinen kirjoittaja nonnu:Emmaljungat, tietenkin=)
Ovat turvallisuusjutuissa edelläkävijöitä ja ne vaunut on tehty näihin meitin olosuhteisiin.
Vauvalle se oikea koppa ja loistavat työntää. Ja tarvittaessa toimiva takuu, toisin kuin Saksantuonneissa...
Alkuperäinen kirjoittaja Fortune:Emmaljungat ovat kyllä tilavammat (leveämmät).
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Fortune:Emmaljungat ovat kyllä tilavammat (leveämmät).
Itse asiassa ainakaan sisämitat eivät ole. =)
Toki ulkoapäin ovat isommat ja järeämmät.
Teutonia Mistralin sisämitat on leveys 33 ja pituut 92 kun taas Emmaljunga Duo Edgen sisämitat on leveys 32 ja pituus 90.