Thaimaan matkailijat HOI!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lomaloma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lomaloma

Vieras
Eli olisi paljon kysyttävää Thaimaasta, olisikohan yhtään kokenutta kävijää paikalla?

Mitä kohdettä suosittelisit helmikuun lopulle pariskunnalle,jotka haluaisivat matkakohteelta ennemminkin paratiisirantoja ja hyvää ruokaa, ei niinkään shoppailua ja bileitä joissa drinksut tarjoillaan ämpäreistä.

Tietenkin turisteja on aina, mutta pahimman rysän haluaisimme välttää..

Ehdotuksia? Phuket, Krabi, Ao Nang, Karon Beach.....

Paljon kohteita ja nimiä, vaan ei tietoa miten eroavat toisistaan..

Kiitos, jos joku viitsii vaivautua.. :)

Pahimmat rysät on Phuketin Patong, Karon ja Kata sekä sitten Ao Nang. Jos shoppailu ei ole tärkeää, niin kannattaa miettiä Phuketin syrjäisempiä rantoja noiden kolmen sijaan tai Khao Lakia. Tosin noissa paikoissa on sitten helposti keskellä ei mitään ja skootterien tai taksien varassa. Samui on kiva. samoin Koh Chang, mutta se on jo vähän "alkukantaisempi" eli en ehkä suosittelisi ekaksi kohteeksi, jos ette ole kovin paljon matkustelleet.

Mutta joo, Phuketin syrjäisemmät rannat tai Khao Lak voisi olla se mitä te haette.

Koh Tao! On aivan ihana paikka! Paratiisirantoja ja jos tykkää snorklailusta tai sukeltamisesta, niin aivan mahtavat vedenalaiset maisemat ja koralliriutat. Leppoisa meininki, ei mitään aurinkotuoleja rannoilla. Voi, kun ei riitä sanat kuvailemaan paikkaa! Haluaisin sinne uudelleen! Googleta ja etsi tietoa kyseisestä saaresta, et varmasti tule pettymään, jos Koh Taolle lähdette :)

Thaimaassa on paljon rauhallisempiakin kohteita- esim. Koh Lanta, Koh Chang, Koh Samet, Koh Kradan. Itse olen käynyt Koh Samuilla jonka pohjoispuolen rantahotellit ovat ihanan rauhallisia, menoa löytyy sitten Chaweng Beachin puolelta.

myös koh Chang on upea, suosittelene sitäkin, vaikka ette olisikaan kokeneita matkaajia! Mutta silti edelleen suosittelen enemmän Taoa :)

T:äsken Koh Taoa hehkuttanut

[QUOTE="vieras";25464232]Thaimaassa on paljon rauhallisempiakin kohteita- esim. Koh Lanta, Koh Chang, Koh Samet, Koh Kradan. Itse olen käynyt Koh Samuilla jonka pohjoispuolen rantahotellit ovat ihanan rauhallisia, menoa löytyy sitten Chaweng Beachin puolelta.[/QUOTE]

Ja Samuilta kävimme myös lyhyen venematkan päässä Koh Phanganilla, jossa kivoja, idyllisiä, rauhallisia rantoja löytyy, silti niissä palveluja eli ruokaa ja juomaa edullisesti.

Eli olisi paljon kysyttävää Thaimaasta, olisikohan yhtään kokenutta kävijää paikalla?

Mitä kohdettä suosittelisit helmikuun lopulle pariskunnalle,jotka haluaisivat matkakohteelta ennemminkin paratiisirantoja ja hyvää ruokaa, ei niinkään shoppailua ja bileitä joissa drinksut tarjoillaan ämpäreistä.

Tietenkin turisteja on aina, mutta pahimman rysän haluaisimme välttää..

Ehdotuksia? Phuket, Krabi, Ao Nang, Karon Beach.....

Paljon kohteita ja nimiä, vaan ei tietoa miten eroavat toisistaan..

Kiitos, jos joku viitsii vaivautua.. :)

miks kun tiedän että näilllä siiroksilla tulee siirtymiä mikä näkyy järistyksinä! En itse lähtis, mutta se joka haluaa niin siitä vaan! Sen voi itsenkin tarkistaa: live seismic! 5,7 ei ole paha mutta 7 on jo paha!

Yhteistyössä