Thaimaaseen joulukuussa 2012

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Hei, olemme ajatelleet matkustaa lomalle Thaimaaseen joulukuussa 2012.
Haluaisimme vinkkejä, minne kannattaa mennä/majoittua ?, mistä halvimmat matkat ?, mitä tulisi huomioida kun kaksi lasta (8 ja 10v.) mukana ?, hintataso Thaimaassa ? (laittakaa ihan esimerkkejä) ja kaikki muukin tieto ko. maasta on tervetullutta !
 
3 kertaa Thaimaassa ja kolmen viikon päästä taas. Se on vaan niin että kun kerran tuolla käy niin esim. Välimeren alue ei tunnu enää miltään. Myös Etelä-Amerikassa ollaan käyty mutta kyllä Thaimaa on edelleen meidän ykköskohde; turvallinen, ilmasto ihanteellinen, upeat rannat, hintataso vielä suht edullinen, upea luonto, jne. jne. Ainoa miinuspuoli on pitkä ja puuduttava lento ... Jos väität Thaimaata 2000-luvun GranCanariaksi niin tuskinpa olet itse edes käynyt Thaimaassa. Thaimaa on muutakin kuin Phuket :)
 

Similar threads

Yhteistyössä