H
harmaana
Vieras
Olen minä. Rikkonainen työhistoria, ei koulutusta. Ja kun vihdoin olen ottanut virheistäni opiksi ja yritän koulutuksen saada, en pääse mihinkään.
Lähihoitajaksi hain yhteishaussa ja myös tuohon tjäreborgin opaskoulutukseen, kun kumpikin ala kiinnostaa. Lähihoitajaksi en päässyt, ja HAIN SENTÄÄN JOUSTAVASSA VALINNASSA!!! Voiko enää huonommin mennä
?! Ilmeisesti mä olen joko a: tyhmä, b: persoonallisuushäiriöinen, c: molempia.
Ja arvatkaa millanen vastaus tuli tuohon opaskoulutukseenkin. Mä en kelpaa edes vaikka MAKSAISIN siitä että mut koulutetaan!
Mitä hittoa mä teen tässä elämässä, sanokaa se. Mulla ei ole mitään virkaa. Kouluun ei pääse, työhön vielä vähemmän.
Mua hävettää, itkettää ja jotain mihin en löydä edes sanaa.
Lähihoitajaksi hain yhteishaussa ja myös tuohon tjäreborgin opaskoulutukseen, kun kumpikin ala kiinnostaa. Lähihoitajaksi en päässyt, ja HAIN SENTÄÄN JOUSTAVASSA VALINNASSA!!! Voiko enää huonommin mennä
?! Ilmeisesti mä olen joko a: tyhmä, b: persoonallisuushäiriöinen, c: molempia.
Ja arvatkaa millanen vastaus tuli tuohon opaskoulutukseenkin. Mä en kelpaa edes vaikka MAKSAISIN siitä että mut koulutetaan!
Mitä hittoa mä teen tässä elämässä, sanokaa se. Mulla ei ole mitään virkaa. Kouluun ei pääse, työhön vielä vähemmän.
Mua hävettää, itkettää ja jotain mihin en löydä edes sanaa.