V
vierailija
Vieras
Miksi on pakko riidellä, anna periksi ja anna koirien räksyttää.Voi mennä riidaksi jos joku väittää palstalaisesta sellaista mikä ei pidä paikkansa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miksi on pakko riidellä, anna periksi ja anna koirien räksyttää.Voi mennä riidaksi jos joku väittää palstalaisesta sellaista mikä ei pidä paikkansa.
Tämäkö? Oletko nähnyt sen siellä missä se aluksi oli?Outoa, mutta tuli jotenkin nostalginen olo huomata Paula heti tässä ketjussa![]()
Emmä katsele edelleenkään sun linkkejä....sana nostalginen ei tarkoita sitäTämäkö? Oletko nähnyt sen siellä missä se aluksi oli?
"Jos ruokavalio on jo pitkähkön ajan sisältänyt paljon lyhytketjuisia hiilihydraatteja (kuten useampien ruokavalio on), on paras turvautua dieettiin, joka tukee haiman toipumista. Ensimmäisessä vaiheessa ruokavaliosta on karsittava valkoinen leipä, valkoinen riisi, sokeri, makeiset, kahvi ja alkoholi - siis kaikki "nopeat" hiilihydraatit; varsinkin niiden yhdistämistä rasvaan on vältettävä. Toisessa vaiheessa rajoituksia voi lieventää, mutta hiilihydraattien on edelleen oltava pitkäketjuisia. Montignac suosittelee salaatteja, kasviksia, hedelmiä, oliiviöljyä, yrttimausteita, papuja, kalaa, munia, lihaa ja myös juustoa." - Susanna Ehdinin kirjasta Itsensä parantava ihminen -Mä olen kolmatta päivää kuumeessa ja nuhassa ja tänään alkanut yskittämään...ja nyt tekee mieli kuunnella joulumusiikkia
![]()
Mä en pidä siitä että minusta puhutaan sellaista mikä ei pidä paikkansa. Enkö saa puolustaa itseäni?Miksi on pakko riidellä, anna periksi ja anna koirien räksyttää.
Mä olen kolmatta päivää kuumeessa ja nuhassa ja tänään alkanut yskittämään...ja nyt tekee mieli kuunnella joulumusiikkia
![]()
Tottakai saat, mutta idea oli ettei riideltäisi. Jätä huomiotta riidanhaastajat niin tämä voi toimia.Mä en pidä siitä että minusta puhutaan sellaista mikä ei pidä paikkansa. Enkö saa puolustaa itseäni?
Ok mutta mä en kirjoita tämän jälkeen tähän ketjuun. Mä kirjoitan toiseen the ketjuun. Halusin ilmoittaa että se harmaan viesti ei ollut mun kirjoittama.Tottakai saat, mutta idea oli ettei riideltäisi. Jätä huomiotta riidanhaastajat niin tämä voi toimia.
Miksi et kirjoita?Ok mutta mä en kirjoita tämän jälkeen tähän ketjuun. Mä kirjoitan toiseen the ketjuun. Halusin ilmoittaa että se harmaan viesti ei ollut mun kirjoittama.![]()
En halua koska se harmaan rätkytys alkaa. Mä en jaksa sitä. Mulla on yksityiselämässä tarpeeksi ongelmia.Miksi et kirjoita?![]()
En halua koska se harmaan rätkytys alkaa. Mä en jaksa sitä. Mulla on yksityiselämässä tarpeeksi ongelmia.
Käy kahvilassa?Ehdottakaa joku jotain kivaa, mitä vois tehdä kaupungissa ja olla ulkosalla. Onko muuta kuin kävely tai terassilla värjöttely.. Olispa taas teini, niin vois mennä istukselemaan johonkin pihakeinuun!
Mistä vois saada lapsen lainaan vähäksi aikaa, niin pääsis keinumaan. Jos mut nähdään keinumassa, niin soitetaan poliisi tai lääkäri paikalle. Lapsen kanssa se vois olla hyväksyttyäKäy kahvilassa?
Ei kai keinumiseen mitään ikärajaa oo?
Mä olen monesti mennyt![]()
Mun ois tarkotus lähtee Poriin testaamaan yhtä sushiravintolaa sunnuntaina...Olipa kokemus yrittää löytää sushi-aineksia tän tuppukylän Cittarista!
Joo, siis niitä kyllä oli mutta tuplahinnalla kotikulmiin verrattuna.
Olipa kokemus yrittää löytää sushi-aineksia tän tuppukylän Cittarista!
Joo, siis niitä kyllä oli mutta tuplahinnalla kotikulmiin verrattuna.
onk treffit?Mun ois tarkotus lähtee Poriin testaamaan yhtä sushiravintolaa sunnuntaina...![]()
Mun ois tarkotus lähtee Poriin testaamaan yhtä sushiravintolaa sunnuntaina...![]()
Tekeekö ne sen benellakalaan?Mun ois tarkotus lähtee Poriin testaamaan yhtä sushiravintolaa sunnuntaina...![]()
Ei mitään hajua, kaikki muu kelpaa paitsi ei pallokala.Tekeekö ne sen benellakalaan?
Tarkoitatko et just myrskyn alla? ne puut voi napsahtaa poikki tai kaatua juurineen.Ehdottakaa joku jotain kivaa, mitä vois tehdä kaupungissa ja olla ulkosalla. Onko muuta kuin kävely tai terassilla värjöttely.. Olispa taas teini, niin vois mennä istukselemaan johonkin pihakeinuun!
Sie voit kysyä ensin. Dioksiinit on nyt lanseerattu maailmalle ja ne asiakkaat maksaa sen markkinoinninkin. Siis dioksiinit tulee samalla sinne kotinurkille, missä niitä ei ole koskaan aiemmin ollut.Ei mitään hajua, kaikki muu kelpaa paitsi ei pallokala.