Mitäääh!!!??!!! Onks mult ny lähteny ne kolmetuhatta tykkäystä??? |O *mutisee*
Näyttääpi minultakin kadonneen tuhansia
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mitäääh!!!??!!! Onks mult ny lähteny ne kolmetuhatta tykkäystä??? |O *mutisee*
Ei todellakaan näe, tulin vain naureskelemaan tähän alkuun. Jää sinä tissies ja haarojes kanssa tänne limailemaan ja pysy loitolla.
On se niin mukavaa ku suaki varmaan näkee useammin *alkaa lähennellä ja tarraa tissistä*![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27666046:Mikä kerho? Miks mulle ei oo kukaan sellasesta puhunu :O
Ai paska, en ajatellu ees sitä..olin niin järkyttyny tästä ketjun menetyksestä..pitkäänköhän menee et ne tykkäykset sais takas?:snotty:
Seksuaalinen lähentely vastahakoisen henkilön suuntaan on paheksuttavaa, mutta ei kiellettyä täällä.
(keksi ekan "säännön")![]()
Nyt meidän täytyy kauheesti tykkäillä toisistamme![]()
Seksuaalinen lähentely vastahakoisen henkilön suuntaan on paheksuttavaa, mutta ei kiellettyä täällä.
(keksi ekan "säännön")![]()
:kiss: tosiaan, multakin meni melkein kaikki
Nyt meidän täytyy kauheesti tykkäillä toisistamme![]()
Osanottoni ketjun menettäneille :'(
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27666068:sä niinkun uliset että ne oli vaan mun sääntöjä ?
veikkaan että sitä oli modet katellu pahalla silmällä jo pitkään aikasemminkin ja olis pian varmaan poistunu muutenki.
nyt panit pahan, miten me siitä selvitään?
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27666068:sä niinkun uliset että ne oli vaan mun sääntöjä ?
veikkaan että sitä oli modet katellu pahalla silmällä jo pitkään aikasemminkin ja olis pian varmaan poistunu muutenki.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27666082:tuolla se on heti alkusivulla. Kaikki kerhot - Kaksplus
Ai SE ketju on poistettu?
Miksi?
Siis se jonne minäkin tissini ja naamani jätin näkyville :xmas:
Ai SE ketju on poistettu?
Miksi?
Siis se jonne minäkin tissini ja naamani jätin näkyville :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27666087:minäkö sitten haittaan. :xmas: