The sims 3, kysymyksiä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karvapallo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mul ois pien ongelma ton iltahuvit kans ku se tilattiin CD.com:sta ja kun latasin sen ja yritin pelata pääsin tiettyyn kohtaan ja koko kone sammui itsestään ja aukesi uudestaan. Kun poistin kaikki lisäosat paitsi itse peruspeliä, se toimi YHDEN kerran ja kun lopetin ja alotin uudestaan se sammui taas koko ajan. Olen yrittänyt kaikkea mutta mikään ei toimi ja en voi pelata ollenkaan. Miksi ei toimi???!?!! Tietääkö joku mitä voisi tehdä????
Juu juu, pelit sammuttaa koko koneen. Eiköhän se oo parempi että pelailet vaikka lautapelejä tai korttia ja jätät tietokoneen rauhaan. Sen verran hukassa tunnut tietokoneiden kanssa olevan.

Mulla on sellane ongelma, et kun mul on toi perus the sims 3 ja me ostetti lisäri iltahuvit.
Kun olin asentanu ja siel luki et olin päivittäny kaiken mahollisen, painoin sitä play kuvaketta.
Sitte siihe tuli et mun perus the sims 3 ei oo yhteensopiva ton lisärin kanssa...

[QUOTE="vieras";23024819]Juu juu, pelit sammuttaa koko koneen. Eiköhän se oo parempi että pelailet vaikka lautapelejä tai korttia ja jätät tietokoneen rauhaan. Sen verran hukassa tunnut tietokoneiden kanssa olevan.[/QUOTE]

Näin käy mullakin kyllä ihan oikeesti. Eli kun oon pelannu Iltahuveja sellaset puoltuntii, niin kone alkaa käynnistää itteään uudestaan. Pystyiskö joku kertoo miten tän pystyis korjaamaan. Peruspeli toimi ennen moitteettomasti, ongelma tuli kun asensin Iltahuvit. Asensin sen jo uudestaankin, mutta ei toimi siltikään...

Näin käy mullakin kyllä ihan oikeesti. Eli kun oon pelannu Iltahuveja sellaset puoltuntii, niin kone alkaa käynnistää itteään uudestaan. Pystyiskö joku kertoo miten tän pystyis korjaamaan. Peruspeli toimi ennen moitteettomasti, ongelma tuli kun asensin Iltahuvit. Asensin sen jo uudestaankin, mutta ei toimi siltikään...
Laske pelin asetuksista grafiikan tasoa, vois auttaa, koneelle kevyempi pyörittää. Ei kone sulje spontaanisti itseään juuri muista syistä kuin ylikuumentumisen takia.

Niin, ja kannattaa tsekata ettei sitä konetta ole juntattu semmoiseen kaapinrakoon ettei ilma kierrä tuulettimista ollenkaan. Vaikka se olisi sisustuksellisesti tosi ihanaa tunkea kone johonkin pieneen sopukkaan, se on silti aivan helvetin typerää käytännössä.

Viimeksi muokattu:
Latasin netistä iltahuvit lisäosan ja on toiminut ihan ok, nyt kun avasin pelin se alko lataileen päivitystä, sen jälkeen on sanonut että peruspeli ei ole yhteensopiva lisäosan kanssa!! Ja että päivitä se aloitussovelluksen avulla. Mutta kun se taas sanoo että peli on täysin päivitetty, eikä siellä ole päivitystä!! Että osaa olla hienoja nää insinöörien ratkasut... Ketuttaa ku maksaa ihan turhasta =P

Tietääkö kukaan toimiiko ostetut lisäosat netistä ladatun peruspelin kanssa? Kun sain tutun lataan mulle ton perusosan ja nyt kuolaan jo lisäosia, mut en jaksais vaivata sitä tyyppiä enkä ite osaa ladata :/

KYL SE JUTTU TOIMII MELKEIN AINA. ELI KUN SYÖ 3 OMENAA, NI TULEE POIKA JA KUN SYÖ 3 VESIMELONINPALAA, TULEE TYTTÖ.
MUT HALUISIN KOVASTI TIETÄÄ ET TULEEKO TÄSSÄ KOLMOSESSAKIN AVARUUAOLIOITA. OON VÄHÄN AAVISTELLU ETTEI TUU, MUT EN OO OTTANU VIEL SELVÄÄ...
PLIIS AUTTAKAA!!!!!!!!!!!!
Epätoivoinen

Sims 3 pelissä kaikki valmiit talot "varastosta" täytyy siirtää TYHJÄLLE tontille. Ja niitähän on vain 1 koko late night pelin naapurustossa. Eli ei muutakun purkamaan muita taloja jotta saat lisää tyhjiä tontteja.

Perus peli on ite se SIMS3 peli, missä ei oo mitään lisäosia jne. Tottakai se pitää ostaa ennen kun mitään lisäosia vois asennella. Sen saa melkee mistä vaa pelejä myyväst kaupasta, prisma, sittari jne. maksaa noin jotai 50-60€.

Onko olemassa mitään keinoa, millä Iltahuvit-lisäosan kerrostaloihin saisi naapureita?
Tarkoitan, että yhden talouden lisäksi saisi asutettua muitakin talouksia. On todella typerää laittaa kerrostaloja koko lisäosaan, jos yhdessä isossa kerrostalossa pystyy asumaan vain ja ainoastaan yksi talous. Vai olenko vain niin tyhmä, etten tajua, kuinka niitä naapureita lisätään?

Miten Sims 3 voi estää talon syttymisen? Kun menee Build & Buy- moodiin, siellä näkyy se palkki kuinka paloturvallinen talo on, ja mulla se on melkein punaisena eli kohta syttyy talo... Oon poistanu pihalta puita ja siirtäny niitä kauemmas talosta, samoin kukkahärveleitä, verhot pois, ei grilliä tms pihalla. Palohälyttimiä oon laittanu joka huoneeseen ja paloposteja pihalle ja jopa sisälle:D Mutta silti palkki pysyy samassa kohdassa. Ärsyttää jos menee simit samalla ku talo syttyy....

Mihinkään kysymyksistä ne osaa vastata kun itse vasta aloitin, mutta osaako joku kertoa mistä johtuu, että rakennustilassa ja pelitilassakin näytölle ilmestyy jos jonkinlaisia ylimääräisiä palikoita, joita ei saa pois ja joita ei varsinaisesti "ole olemassa"? Esimerkiksi kun yritin rakentaa terassia, tontille ilmestyi puoli tonttia kattava taso, joka leijui ilmassa, eikä sitä saa pois. Samoin kun näkymää kääntää, rakennuksista ja muista jää "varjoja" jotka eivät katoa, ja peittävät näkymät?

Mihinkään kysymyksistä ne osaa vastata kun itse vasta aloitin, mutta osaako joku kertoa mistä johtuu, että rakennustilassa ja pelitilassakin näytölle ilmestyy jos jonkinlaisia ylimääräisiä palikoita, joita ei saa pois ja joita ei varsinaisesti "ole olemassa"? Esimerkiksi kun yritin rakentaa terassia, tontille ilmestyi puoli tonttia kattava taso, joka leijui ilmassa, eikä sitä saa pois. Samoin kun näkymää kääntää, rakennuksista ja muista jää "varjoja" jotka eivät katoa, ja peittävät näkymät?

Hmm.... En ole aivan varma, mutta voisit kokeilla ensin vaikkapa testingcheatsEnabled true koodia ja sitten poistaa noita palikoita niin, että painat sen ctr yläpuollella olevan nappulan pohjaan ja sitten klikkaat niita laatikoita ja siihen tulee sellainen kohta kuin "poista kohde" niin painat siitä (:

En tiedä tiedätkö,että the sims 3 vuoden ajoissa pystyt tulla avaruus olioitten kohteeksi, eli ne vie sut avaruuteen kuten the sims 2.Ne palauttaa sut mutta en tiedä pystyykö siinä tulemaan raskaaksi.