L
LotL
Vieras
Tietääkö kukaan mihin on hävinnyt ja miksi? Tietääkö kukaan kuulumisia? Ei oo näkyny täällä ja huomasin poistaneen profiilinsa myös.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Se jäi kiinni siitä, että oli kirjoittanut harmaana haukkumaviestejä yhdestä palstalaisesta. Ja sekoili yhdessä ketjussa oikein tosissaan, sen jälkeen häipyi.
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Se jäi kiinni siitä, että oli kirjoittanut harmaana haukkumaviestejä yhdestä palstalaisesta. Ja sekoili yhdessä ketjussa oikein tosissaan, sen jälkeen häipyi.
Alkuperäinen kirjoittaja Ai mitä:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Se jäi kiinni siitä, että oli kirjoittanut harmaana haukkumaviestejä yhdestä palstalaisesta. Ja sekoili yhdessä ketjussa oikein tosissaan, sen jälkeen häipyi.
???
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Mutta ketä hän on haukkunut ja miksi? :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:nyt muistelin ja yhdistin kaksi asiaa yhteen.
Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:nyt muistelin ja yhdistin kaksi asiaa yhteen.
Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:nyt muistelin ja yhdistin kaksi asiaa yhteen.
kerro kerro :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Mun tiimarinvihkoon voi luottaa..Se palstailee nykyisin nikillä Verdil :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Mun tiimarinvihkoon voi luottaa..Se palstailee nykyisin nikillä Verdil :attn:
Tähän on sen verran pakko kommentoida että ei taida päivitykset kuitenkaan olla ajan tasalla.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Mun tiimarinvihkoon voi luottaa..Se palstailee nykyisin nikillä Verdil :attn:
Tähän on sen verran pakko kommentoida että ei taida päivitykset kuitenkaan olla ajan tasalla.![]()