Theresa May on valmis karsimaan ihmisoikeuslakeja, jos ne haittaavat terrorismin torjuntaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
http://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000005243399.html

Theresa May on valmis karsimaan ihmisoikeuslakeja, jos ne haittaavat terrorismin torjuntaa – haluaa helpottaa ulkomaisten epäiltyjen karkottamista

Britannian pääministeri Theresa May sanoo olevansa valmis karsimaan ihmisoikeuksia koskevaa lainsäädäntöä, jos se haittaa terrorismin torjuntaa.

May sanoi tiistaina pitämässään puheessa, että hän haluaa koventaa terrorismirikosten rangaistuksia ja helpottaa ulkomaisten epäiltyjen karkottamista. Hänen mukaansa viranomaisten tulisi voida rajoittaa enemmän niiden terroristiepäiltyjen vapautta, joita pidetään uhkana, mutta joiden syyttämiseen rikoksista ei ole tarpeeksi näyttöä.

”Jos ihmisoikeuslait estävät meitä tekemästä sitä, muutamme lakeja niin että voimme tehdä sen”, May sanoi.

Hyvä. YK:n ihmisoikeudet ei aina ole automaattisesti oikeassa oleva pumaska.

Terroristit viittaa kintaalla semmoisille pikkujutuille kuin ihmisoikeudet.
Kannattaako sivistysvaltion päämiehen tehdä samoin?

Sinusta niillä on siis oikeudet räjäytellä ihmisiä?

Ja kyllä Teresan kannattaa heivata samanmielisesi terroristit takaisin takapajuloihinsa. Eihän possauttelu muuten lopu

Sinulla ei kyllä ole kykyä loogiseen ajatteluun ollenkaan

Ps on hienoa kun nuo terroristit nykyisin suolataan rikospaikalle. Turha tuollaisia on vankiloissa paapoa vuosikymmeniä. Maksaa niin pirusti

Sinusta niillä on siis oikeudet räjäytellä ihmisiä?

Ja kyllä Teresan kannattaa heivata samanmielisesi terroristit takaisin takapajuloihinsa. Eihän possauttelu muuten lopu

Ps on hienoa kun nuo terroristit nykyisin suolataan rikospaikalle. Turha tuollaisia on vankiloissa paapoa vuosikymmeniä. Maksaa niin pirusti
Jopa Jeremy Corbyn kannattaa shoot to kill politiikkaa. Sitä suurempaa idioottia eikun suvakkia ei olekaan. Onneksi sisäministeri Diane Abbot sai potkut. Jotain järkeä tässä hulluudessa. Ehti tosin aiheuttaa huomattavaa vahinkoa ennen siirtoa sivuun.

Jos terroristien keskuudessa semmoinen pikkujuttu kuin ihmisarvo ei meinaa mitään niin sinun mielestä sitä aatetta kannattaa levittää vielä toistaiseksi sivistysmaihin ihan pääministerin sanomana? Niinku et "noi on barbaareja joten aletaan mekin barbaareiksi koska se on varmasti kivaa".

Ja sun mielesä mulla ei ole logiikkaa.

Terroristit viittaa kintaalla semmoisille pikkujutuille kuin ihmisoikeudet.
Kannattaako sivistysvaltion päämiehen tehdä samoin?

Jos terroristien keskuudessa semmoinen pikkujuttu kuin ihmisarvo ei meinaa mitään niin sinun mielestä sitä aatetta kannattaa levittää vielä toistaiseksi sivistysmaihin ihan pääministerin sanomana? Niinku et "noi on barbaareja joten aletaan mekin barbaareiksi koska se on varmasti kivaa".

Ja sun mielesä mulla ei ole logiikkaa.

No ei pienimmässäkään määrin!

Tessuhan ajattelee oman kansansa ihmisoikeuksia. Oikeuksia elää!!! Sulla sairaalla suvakkihyysärillä ei ole mitään ymmärrystä enää päässäsi.

Sinusta terroristien poispotkiminen saarivaltakunnasta on siis barbarismia! Ei hyvää päivää.

Huhuu Supo. Olis hommia tuossa teille!

(y)(y)(y)

jebulis jee

ja Supon laittaisin mielellään tutkimaan hänen konettaan! Saattaa löytyä mielenkiintoisia riskikontakteja sieltä, "poliisille entuudestaan tuttu", jne, tiedättehän
Minä olen poliisille entuudestaan tuttu.
Minusta on aikanaan tehty turvallisuusselvitys, hyvinkin laaja semmoinen.
Minulla on puhtaat paperit, entäs sinulla?

Minä olen poliisille entuudestaan tuttu.
Minusta on aikanaan tehty turvallisuusselvitys, hyvinkin laaja semmoinen.
Minulla on puhtaat paperit, entäs sinulla?

Minä en ole poliisille tuttu, koska olen lainkuuliainen, kunniallinen ja varsinkin isänmaallinen kansalainen. Viimeinen ei sovi sinuun yhtään.

Kerran oikeudessa, silloin todistamassa rikollista vastaan, ja silminnäkijänä siis

Minä en ole poliisille tuttu, koska olen lainkuuliainen, kunniallinen ja varsinkin isänmaallinen kansalainen. Viimeinen ei sovi sinuun yhtään.

Kerran oikeudessa, silloin todistamassa rikollista vastaan, ja silminnäkijänä siis
Mä olen taatusti poliisille tuttu.Mä en edes muista montako kertaa olen kirjoittanut lausuntoja hallinto-oikeuteen
Sanotaan sata?
Korkeimpaan hallinto-oikeuteen kuusi kertaa.
Koskaan en muista hävinneeni.

Terroristien ihmisoikeudet? Anna mun nauraa. Joku täällä ilmeisesti arvostaa niiden ihmisoikeuksia korkeammalle kuin uhrien. Uhrit eivät valinneet kuolla esim Manchesterissa, terroristiksi tulemisen valitset ihan itse. Kuinka hullu voi enää olla.. Asiankannattaja?

isänaamlliset tukevat veljiään kaikesta huolimatta nythän sä koitat olal joku ylempiarvoinen. vai että ihan tossisa ilmotat et oot muiden vietävissä laiella joista monet on järjettömiä . mut toisaalta sun alistava tekstis olikin järjetön

No toi turvallisuusselvitys on ihan tosiasia.

Ja juu, olen ollut hoidossa viinan, masennuksen ja itsetuhoisen käytöksen vuoksi.
Mutta en ole koskaan ollut vaaraksi muille.
Sun tyyppisen ajattelu on juurikin johtanut tähän tilanteeseen missä ollaan. Pc brigade, jos ymmärrät, estää kaiken järkevän ajattelun. Lontoossa 3 muslimimaista puukotti valkoista naista huutaen allahia. Onko mielestäsi normaalia? Tulisiko itsellesi mieleen tehdä tuollaista? Miksi nämä pystyvät kamaliin tekoihin?

Yhteistyössä