Theresa May on valmis karsimaan ihmisoikeuslakeja, jos ne haittaavat terrorismin torjuntaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Teresa May tekee tossa juuri kuin terroristit tahtovatkin.
Eihän tuossa ole kyse tavallisten pulliaisten ihmisoikeuksien kapenemisesta vaan terroristien.

Tavis ei joudu poliisin syyniin jos ei ole antanut aihetta siihen, jos ei ole rikollisissa porukoissa tms. (Vaikkei porukkaan kuuluminen vielä olekaan rikos)

• Tykkää
Reactions: Elena777
Eihän tuossa ole kyse tavallisten pulliaisten ihmisoikeuksien kapenemisesta vaan terroristien.

Tavis ei joudu poliisin syyniin jos ei ole antanut aihetta siihen, jos ei ole rikollisissa porukoissa tms. (Vaikkei porukkaan kuuluminen vielä olekaan rikos)

Onneksi ak on tunnustanut avoimesti moniongelmaisuutensa. Nyt tajuan, ettei se tajua mistään mitään.

Luuletko, että Mayllä on joku oikeus alkaa rikkomaan heidän omaa lakia
Pikemminkin toisin päin.

Maailma muuttuu, Eskoseni

”Jos ihmisoikeuslait estävät meitä tekemästä sitä, muutamme lakeja niin että voimme tehdä sen”, May sanoi.

Tuossa lainauksessa on kaikki olennainen ihan selkeästi sanottuna. Ei hän yksinään voi muuttaa mitään.

Nostan kyllä hattua rouvalle, hänellä on ns. m*naa, toisin kuin isolla määrällä lammasmaisia miespoliitikoita. Niin meillä, kuin muuallakin.

Maailma muuttuu, Eskoseni

”Jos ihmisoikeuslait estävät meitä tekemästä sitä, muutamme lakeja niin että voimme tehdä sen”, May sanoi.

Tuossa lainauksessa on kaikki olennainen ihan selkeästi sanottuna. Ei hän yksinään voi muuttaa mitään.

Nostan kyllä hattua rouvalle, hänellä on ns. m*naa, toisin kuin isolla määrällä lammasmaisia miespoliitikoita. Niin meillä, kuin muuallakin.
Aivan oikeen .
Lain muuttaminen on eri asia lain rikkomisen kans.

Eiköhän May ole ymmärtänyt asian ytimen. Ihan ensimmäisenä valtion päämiesten on turvattava omien kansalaisten ihmisoikeudet ja jos jokin on niiden tiellä, tulee se asia muuttaa.
Mun on todella vaikea ymmärtää miksi siinä olisi jotain väärää, että halutaan helpottaa terroristien ja riski-henkilöiden palautuksia ja rajoittaa heidän vapauksiaan?

Jos ihmisoikeuksia aletaan riisumaan, niin keneltä ne riisutaan ensin?
Minultako joka on vahva?
Minun ei tartte kuin ottaa ase käteen niin laki on mun.

Sinä olet helnetisti huonommassa asemassa.

Sinä olet selvästi heikko, tyhmä, väkivaltaisuuteen taipuva luuseri ja deeku!

Ei se laki siitä muutu, jos ammut jonkun. Tuomion siitä saat! Tosin lievänä, koska olet kuitenkin kännissä silloin. Sehän on Suomessa lieventävä asia :(

Jos minä laittaisin irakilaiset töihin tekemään mulle fyrkkaa ja tuomaan leipä pöytään, se olisi orjuuttamista ja ihmisoikeusrikos. Kun irakilaiset tulevat tänne, laittavat mut tekemään työt, tuomaan heille fyrkkaa ja leipä pöytään, se on heidän ihmisoikeutensa.

Jokuhan tässä menee pahasti pieleen...

Yhteistyössä