tic tac photo-valokuvakirjan ohjeita tarviin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nella

Vieras
Olen tekemässä tilausta ja kuvakirja on valmis.Mutta en pääse etenemään kohdasta 3. Haluan kirjan oman osoitteeseen,miten pääsen siitä kohdasta tilausta jatkamaan?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
oli munkin mielestä niin vaikea/hankala että jäi kyllä puolessa välissä kesken

ifolorilla tosi helppo!nyt teen tuon,kun lahjakortti on.Mutta voiko siinä saada tuotteen laskun kotiin vai onko pankin kautta suoraan ainut maksutapa?

Alkuperäinen kirjoittaja Julia:
Toi on hankala ku se on ulkomainen.... Kokeile enempi ifoloria tai extra filmiä. Meillä oli se sillo ku saatiin kotipizzan mukana se kuvakirja-juttu.

en tosiaankaan enää koske tuohon ohjelmaan.mutta haluun saada lahjakortit käytettyä!

Mulla myös ollut VAIHEESSA Tictacphoton kuvakirja jo pienen ikuisuuden..en tykkää tollasesta näpräämisestä lainkaan, pakko olis saada loppuun kirja joulunpyhinä kun männöö vanhaksi se Bonan lahjakoodi.. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Mulla myös ollut VAIHEESSA Tictacphoton kuvakirja jo pienen ikuisuuden..en tykkää tollasesta näpräämisestä lainkaan, pakko olis saada loppuun kirja joulunpyhinä kun männöö vanhaksi se Bonan lahjakoodi.. :kieh:

Bonakoodi täälläkin! ja niit on kaksi! Apuvaaa!!!!

siinä Tic Tacilla pitää kirjoittaa se osoite ja vastaanottaja vaan kokonaan uudelleen siihen kohtaan, jossa kysytään jotenkin että "lisää vastaanottaja". Sit menee eteenpäin siitä. Ei se ole itseasiassa mitenkään vaikea ohjelma, ite tein jo kaksi noita ja loppupelissä ihan helpolla.

Alkuperäinen kirjoittaja Nora:
siinä Tic Tacilla pitää kirjoittaa se osoite ja vastaanottaja vaan kokonaan uudelleen siihen kohtaan, jossa kysytään jotenkin että "lisää vastaanottaja". Sit menee eteenpäin siitä. Ei se ole itseasiassa mitenkään vaikea ohjelma, ite tein jo kaksi noita ja loppupelissä ihan helpolla.

näin.

Yhteistyössä