Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vakio:Rumia ja kalliita!
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Eilen oli joku linkki sen merkkisiin vaatteisiin, en muista kyllä osoitetta. Eikö tuo vaatemerkin nimi ole teistä muista jotenkin mauton? =) Vai minäkö vaan sen väännettyä epämieluisaan mielikuvaan.
Siinä oli puhe sadeasusta siinä ketjussa, jos sen hakuun laittaminen auttaisi =)Alkuperäinen kirjoittaja adolfiina:Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Eilen oli joku linkki sen merkkisiin vaatteisiin, en muista kyllä osoitetta. Eikö tuo vaatemerkin nimi ole teistä muista jotenkin mauton? =) Vai minäkö vaan sen väännettyä epämieluisaan mielikuvaan.
täytyypä koittaa hakua.
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:haalarit 129--> kaksiosaiset 220--> =)
Alkuperäinen kirjoittaja itse olen ostanut:haalari jossa ei ole karvakaulusta maksaa 115e karvakauluksellinen 139e takki/housu yhdistelmä 220e! hinnat tampereen liikkeisä ja n. hintoja!
meidän neidin haalari oli sen 139e ja takkihousu yhdistelmä oli samaan aikaan ostettuna 200e saatiin alennusta kun ostettiin kaikki kerralla "tutusta" kaupasta!
Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:Meillä on Ticketin yksivärinen sadeasu ja se on hyvä. Ainoa miinus on heijastimien puuttuminen.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Alkuperäinen kirjoittaja itse olen ostanut:haalari jossa ei ole karvakaulusta maksaa 115e karvakauluksellinen 139e takki/housu yhdistelmä 220e! hinnat tampereen liikkeisä ja n. hintoja!
meidän neidin haalari oli sen 139e ja takkihousu yhdistelmä oli samaan aikaan ostettuna 200e saatiin alennusta kun ostettiin kaikki kerralla "tutusta" kaupasta!
Huh Mitä hintoja!!!!
Joku vaaleanpunainenkin ei varmaan kauan ole vaaleanpunainen kun lapsi tuolla pihalla mönkii.
Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:^^^Se on ihan normaalissa arkikäytössä. Kotona ei olla kuriksia päälle laitettu, eikä ne kai hoidossakaan ole laittaneet. Hoitajien mielestä tuo on hyvä puku.
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:Meillä on Ticketin yksivärinen sadeasu ja se on hyvä. Ainoa miinus on heijastimien puuttuminen.
![]()
onko toi teillä ihan niinku kuravaatekäytössä ? eikä ole kulunut puhki? meillä on koululaisella tuo sama puku vyötäröhousuilla ja on mielettömän käytännöllinen =) mut en ostaisi pihapuvuksi kolmevuotiaalle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Eikö tuo vaatemerkin nimi ole teistä muista jotenkin mauton? =) Vai minäkö vaan sen väännettyä epämieluisaan mielikuvaan.