Ticket uffo 92 vai 98?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä ottaisin varmaan 98. Meillä poika nyt n. 96cm ja käytössä vielä 92cm, mutta alkaa olla vähän nafti. Käytti tuota samaa pukua myös vuosi sitten, eikä ollut mitenkään "ylisuuri".

[QUOTE="Maris";22992537]Mä ottaisin varmaan 98. Meillä poika nyt n. 96cm ja käytössä vielä 92cm, mutta alkaa olla vähän nafti. Käytti tuota samaa pukua myös vuosi sitten, eikä ollut mitenkään "ylisuuri".[/QUOTE]

Onpas tämä kyllä hankalaa! Poika on laiha, niin mietin, että roikkuuko se isompi koko hirveästi :/

[QUOTE="aloittaja";22992551]Onpas tämä kyllä hankalaa! Poika on laiha, niin mietin, että roikkuuko se isompi koko hirveästi :/[/QUOTE]

Hankalaa kyllä on. Itsekin aina pähkäilen näiden kokojen kanssa. Mielestäni näissä on suhteessa kuitenkin aika lyhyet hihat. Jos on pitkät kädet, niin jää lyhyeksi, vaikka puku muuten menisi vielä pidempään..

Pituutta 92 cm ja tilasin hälle ensi kevääksi uffon kokoa 92 cm. Tarkoitus olisi, että puku menisi myös syksyllä. Keväällä puku on varmasti liian iso ja saattaa olla jopa syksylläkin.

[QUOTE="Jaani";22992582]Nettikaupasta? Tilaat molemmat ja palautat väärän koon?[/QUOTE]

Joo, ei ole lähellä putiikkeja joissa voisi kokeilla :( Tuo voisi olla vaihtoehto, mutta en hirveesti tykkää siitä palautusrumbasta... Vielä kun ajattelee, että hankinta olisi tässä lähimmän kuukauden aikana (?) jos sitä mieleistä kuosia meinaa saada, ja käyttö vasta keväämmällä, niin se kokeilukin on vähän mutua siinä vaiheessa.

Tilasin Uffon vk-haalarin Tanskasta syksyllä (ovat aika isoja ja leveitä). Palauttaminenhan sinne sitten pitää maksaa itse, jos ei ole sopiva ja alle 135e ostoksista on isot postimaksut kotiinkin päin.
Meillä Ticketin Uffo -haalari meni rikki alle kolmessa viikossa, oli vielä käytössä muiden ulkovaatteiden ohessa. Säären kohdalle tuli useita reikiä ja haalarin saumat olivat yhden pesun jäljiltä jo kulahtaneen näköiset.
Reklamoin (Suomen edustajalle) ja tutkittuaan asiaa varmaan kuukauden sain viestin, että ei ole virhettä puvussa ja "jotta lapsen arki olisi mahdollisimman mielekästä on tärkeää, että ulkohaalari on oikean kokoinen".

Että justiinsa.... En osta Ticketiä enää enkä suosittele muillekaan, kun ovh yli 100e haalari rikkoutuu alle kolmessa viikossa eikä siinä valmistajan mukaan ole mitään vikaa... =(

[QUOTE="mä";25230018]Tilasin Uffon vk-haalarin Tanskasta syksyllä (ovat aika isoja ja leveitä). Palauttaminenhan sinne sitten pitää maksaa itse, jos ei ole sopiva ja alle 135e ostoksista on isot postimaksut kotiinkin päin.
Meillä Ticketin Uffo -haalari meni rikki alle kolmessa viikossa, oli vielä käytössä muiden ulkovaatteiden ohessa. Säären kohdalle tuli useita reikiä ja haalarin saumat olivat yhden pesun jäljiltä jo kulahtaneen näköiset.
Reklamoin (Suomen edustajalle) ja tutkittuaan asiaa varmaan kuukauden sain viestin, että ei ole virhettä puvussa ja "jotta lapsen arki olisi mahdollisimman mielekästä on tärkeää, että ulkohaalari on oikean kokoinen".

Että justiinsa.... En osta Ticketiä enää enkä suosittele muillekaan, kun ovh yli 100e haalari rikkoutuu alle kolmessa viikossa eikä siinä valmistajan mukaan ole mitään vikaa... =([/QUOTE]

Meillä on kokemusta useammasta Ticketistä, myös Uffon haalareita on käytösdsä. Puolet haalareista on tulleet meille käytettyinä ja lähes priimakuntoisina...meillä niitä on käytetty ns. ykköspukuna ja ne ovat edelleen siinä kunnossa, että ne voi siirtää seuraavan käyttöön.

Mulla on siis ko. merkistä vai hyviä kokemuksia :)

Meillä on kokemusta useammasta Ticketistä, myös Uffon haalareita on käytösdsä. Puolet haalareista on tulleet meille käytettyinä ja lähes priimakuntoisina...meillä niitä on käytetty ns. ykköspukuna ja ne ovat edelleen siinä kunnossa, että ne voi siirtää seuraavan käyttöön.

Mulla on siis ko. merkistä vai hyviä kokemuksia :)

Tuota mäkin toivoin, kun ostin Ticketin. Ja ymmärrän, että tulee huono erä/ maanantaikappaleita. Mutta se, että tuossa puvussa ei ollut Ticketin mielestä mitään vikaa?!

Yhteistyössä