tictacphoto albumi, bonan keräily

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eikö se muka ollut suomenkielellä? Kyllä mun mielestä oli helppoa, en edes käyttänyt ohjeita, kun siitä suoraan näki... Juu, kolme albumia olen tilannut...

Alkuperäinen kirjoittaja mikä on ongelma?:
Eikö se muka ollut suomenkielellä? Kyllä mun mielestä oli helppoa, en edes käyttänyt ohjeita, kun siitä suoraan näki... Juu, kolme albumia olen tilannut...

Tarkistin vielä koneelta - kyllä mulla on se ohjelma suomenkielinen...

minä kävin niillä sivuille ja en osannut käyttää, koin hankalaksi. meni paniikki nappula sitten pohjaan!

yksi albumi olisi tilattavana.

montako kuvaa siihen saa laitettua, siellähän oli monenlaisia "pohjaratkaisuja", minkä valitsit? tuliko sinne tekstiä lainkaan vai pelkät kuvat?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
minä kävin niillä sivuille ja en osannut käyttää, koin hankalaksi. meni paniikki nappula sitten pohjaan!

yksi albumi olisi tilattavana.

montako kuvaa siihen saa laitettua, siellähän oli monenlaisia "pohjaratkaisuja", minkä valitsit? tuliko sinne tekstiä lainkaan vai pelkät kuvat?

Sen voi itse valita jokaiselle sivulle, minkä kokoisia kuvia haluaa ja haluaako tekstin kanssa vai ilman. Se taitaa tarjota sellaista perussettiä, missä on joka sivulla ehdotettu kuvien koot jne, mutta tosiaan kaiken voi vaihtaa mieleisekseen. Kuvien määrähän riippuu sit ihan siitä minkäkokoisia itse valitset. Ihan oikeesti on helppo käyttää ;)

Yhteistyössä