Tiedän et kyseessä on pelimies mutta mitä se tälläsellä meinaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihan ymmällään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihan ymmällään

Vieras
Taustana et pitkän puolin ja toisin katselun jälkeen päädyttiin sänkyyn,pidettiin jonkin aikaa yhteytta ja sit tuli hiljaiseloa.

Sitten se soitti muutaman kk:n jälkeen ja kun en mennyt sen luo niin taas tuli hiljaiseloa muutamaks viikoks kunnes ite otin yhteyttä ihan muuten vaan.
Sen jälkeen ollaan sitten oltu yhteyksissä enemmän,lähinnä viestien kautta.Välillä ne viestit on ihan asiallisia ja välillä sit vihjaiuluja puolin ja toisin.
Nyt sitten taas viestiä...parin viikon hiljaiselon jälkeen. Kyseli vaan viikonlopustani ja silleen,ei mitään vihjailuja eikä mitään sen luokse pyyntöä. Ite pistin sitten viestii takas ja vähän vihjailin mutta ei oo taas pelipaikalla.

Millanen mies tollanen nyt sit on,txt-vihjailuja ja ihan asiallisiakin viestejä mut sit kun mä yritän päästä sen pöksyihin niin menee ihan kummalliseksi.
Onko se pelimies vai ei? haluaako se nyt vaan kiusata mua vai mikä tässä nyt on? Viimeks kun ite laitoin ekana viestin ni päätin et en laita enää ja en soita,en tee mitään et jos se ottaa yhteyttä ni katon sitten ja nyt otti mut kysy vaan et mitä kuuluu ja mitä tein viikonloppuna :O

Kertokaa nyt ihmeessä miten tota miestä nyt pitäs lukea??!

Jos tuota rivien välistä lukee niin ei ole yhtään sen kummempi "pelimies" kuin sinäkään. Keskiverto nainen pelaa ehkä tietämättään enemmän "pelejä" kuin pahinkaan pelimies. Ikinä ei tiedä mistä tuulee ja kaikki vihjailut ja sanattomat viestit pitäisi osata tulkita niinkuin joku meedio, saatana.

• Tykkää
Reactions: Calm in the storm
Olen sille sanonutkin et on pelimies.kielti asian.No justiinsa juu,onhan se kyl mä sen tiedän. Olen myös sanonu et se on kyl tosi huono idea tää meijän "juttu" et ei me voida(ihan tässä itteeni yrittäny suojella) silti se menee aina tälläseksi. Ja tiedän mä sen et en ehkä ole se ykkönen enkä varmaan kakkonenkaan,ei sillä ole merkitystä, mutta siis ihmettelen vaan tätä kuviota et joskus vihjailee joskus taas ei ja kun mä voisin haluta ni ei oo koskaan paikalla.
Enkä mä tiedä mitä etin,tiedän et suhdetta en siihen saa enkä oikeestaan haluakaan kun tollanen on mutta toisaalta se olis helpompi kohde saada seksiä kuin se et lähtee notkumaan baaritiskille. Taidan ite olla ihan yhtä vaikee selkonen:D

No sinä olet sen joku vitosvaihtoehto eli pitää sinua siinä langan päässä, että joskus, jos oikein kovasti panettaa eikä muutakaan ole. Et ole erityisen kiinnostava sen mielestä muuta kuin ehkä lievästi kaverina.

No joo, kumpikin on yhtä vaikeselkoisia. Jos haluat seksiä, sano se: kerro että tekis mieli ja että mites ois, tekiskö sen miehen mieli sun kanssa. Eihän tuollaisella toiminnalla tuu mistään mitään.

Mutta siis pidä sitten mielessä, että se on pelkkää seksiä eikä se siitä muuksi muutu. Älä elättele romanttisia kuvitelmia siitä että äijä joku päivä tajuaa että sä oot se oikea tai jotain.

Alkuperäinen kirjoittaja ihan ymmällään;26393921:
Olen sille sanonutkin et on pelimies.kielti asian.No justiinsa juu,onhan se kyl mä sen tiedän.

Tiedät vai "tiedät"? Oletko ihan varma? Ennustukset ovat joskus itseään toteuttavia, vaikka mies olisikin alunperin ollut kanssasi tosissaan. Ei kukaan jaksa ikuisesti, jos luottamusta ei saada aikaan.

Jutun juonihan on nyt se, että se haluaa että olet saatavilla/pantavissa kun sille sattuu sopimaan. Ei ole kiinnostunut sinut tarpeestasi tässä teidän kuviossa. Miten sä et itse näe tuota? :)

Alkuperäinen kirjoittaja ihan ymmällään;26393998:
Eli millanen? en mä ainakaan mikään pelinainen ole.

Et todellakaan, sen tajuaa sun kysymyksestäsikin. Sä olet se pyöritettävä joka ei tajua kuviota ja siksi niin helppo. :D

Alkuperäinen kirjoittaja ihan selvä juttu;26394005:
Jutun juonihan on nyt se, että se haluaa että olet saatavilla/pantavissa kun sille sattuu sopimaan. Ei ole kiinnostunut sinut tarpeestasi tässä teidän kuviossa. Miten sä et itse näe tuota? :)

Ehkä siksi et en oo koskaan tälläses tilanteessa ollut.

Mikä tässä on nyt niin vaikeaa? Olette nähneet toisianne joskus ravintolassa, päätyneet toisinaan sieltä seksipuuhiin, muttei mies ole sen enempää kiinnostunut eikä ole antanut muuta ymmärtääkään. Mitä sinä hänestä haluat?

Ihan sama onko pelimies vai ei. Vaikka olisi ihan kunniallinen mies, niin fakta on, että hän ei ole susta kiinnostunut juuri lainkaan. Sori. Hän pitää sua varalla tai jonakin flirttikohteena.

Jokainen tyyppi, oli pelimies tai ei, haluaa tavata ja viettää aikaa naisen kanssa, josta on kiinnostunut. Tuollainen häilyntä kertoo siis päinvastaisesta.

[QUOTE="vieras";26394047]Mikä tässä on nyt niin vaikeaa? Olette nähneet toisianne joskus ravintolassa, päätyneet toisinaan sieltä seksipuuhiin, muttei mies ole sen enempää kiinnostunut eikä ole antanut muuta ymmärtääkään. Mitä sinä hänestä haluat?[/QUOTE]

kerran,kerran ollan sängys oltu. En mä siitä mitään halua mutta ihmettelen kun se lähettelee niitä viestejä vaiks olen sanonu et en rupee sille leikkikaluks. Nyt vaan vituttaa sen verran toi kuvio et tekis mieli ite käyttää sitä hyväks mutta kun en ole luonteeltani sellanen.

Alkuperäinen kirjoittaja ihan ymmällään;26394034:
No muutaman kerran kokemuksella voin sanoa, että ei se ole sinusta kiinnostunut. Sinulla nyt on tarvetta suhteeseen tai tulla hyväksytyksi tai halutuksi tai mitä vaan ja siksi roikut tuossa tilanteessa, missä ei mitään oikeasti ole (kuulostat tosiaan kokemattomalta). Mies tajuaa tilanteen kyllä ja ei se sinusta hänen silmissään yhtään houkuttelevampaa tee, mutta ehkä häntä sinun kiinnostuksesi vähän imartelee.

Alkuperäinen kirjoittaja ihan ymmällään;26394034:

Ai että sä et tuosta toiminnasta muka tajua mistä on kyse? Jos noin on, niin varo ettei sua pyöritetä muutenkin elämässäs miten sattuu.

Alkuperäinen kirjoittaja ihan ymmällään;26394092:
kerran,kerran ollan sängys oltu. En mä siitä mitään halua mutta ihmettelen kun se lähettelee niitä viestejä vaiks olen sanonu et en rupee sille leikkikaluks. Nyt vaan vituttaa sen verran toi kuvio et tekis mieli ite käyttää sitä hyväks mutta kun en ole luonteeltani sellanen.
Ei siinä mikään hyväksikäyttäminen onnistu, kun sinä olet selvästi se ketä kiinnostaa. Kasaa arvokkuuden rippeet ja lopeta tuo ellet ihan oikeasti halua vaikuttaa epätoivoiselta.

[QUOTE="tässä";26394080]Ihan sama onko pelimies vai ei. Vaikka olisi ihan kunniallinen mies, niin fakta on, että hän ei ole susta kiinnostunut juuri lainkaan. Sori. Hän pitää sua varalla tai jonakin flirttikohteena.

Jokainen tyyppi, oli pelimies tai ei, haluaa tavata ja viettää aikaa naisen kanssa, josta on kiinnostunut. Tuollainen häilyntä kertoo siis päinvastaisesta.[/QUOTE]

Näinhän se menee,tiedän sen. Joku siinä nyt vaan vetää puoleensa..ja tiedän et oma vikani tää kans on kun menin joku aika sit humalapäissäni ottamaan yhteyttä siihen ja siitä tää lankakerä rupes taas purkautumaan,nyt se kerä pitäs saada takas kerättyä kasaan. Mutta miten sen nyt tekee kun kuitenkin itekin vihjaillu sinnepäin.

Yhteistyössä