Tiedän että muilla on rankempaa, mutta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsy mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsy mamma

Vieras
Esikoinen on 2-vuotias ja aina nukkunut huonosti yöt. Meillä on myös vauva 3,5kk joka taas nukkunut aina hyvin, myös kaikki yöt. Eilen illalla söin puoli pussia purkkaa enkä saanut vauvaa tavalliseen tapaan nukkumaanklo 21 esikoisen seuraksi. Lopulta vauva nukahti kun kello oli jo 23 ja itse menin myös nukkumaan. Vauva heräsi puoli kolmelta kirkumaan ja paukuttelemaan. Esikoinen heräsi myös kirkuen kun säikähti vauvan huutoa. Esikoinen nukahti klo 3 ja vauva supon annon jälkeen klo 3:30. Itse sain unta vasta myöhemmin. Nyt väsyttää aivan kamalasti!

Tsemppiä! Koeta saada 2-vuotiaasi unielämä tasapainoon vähitellen, jotta jaksaisit paremmin. Luulisi että jotain on taustalla tuossa,jos joka yö heräilee, vaikka kaikki lapset ovatkin yksilöitä unen suhteen. Itsekin äiti kahdelle pienelle lapselle, joten ymmärrän kyllä sinua.

[QUOTE="alma";23517351]Samaa mäkin ihmettelin, ja ennen kaikkea sitä, miten se liittyy lasten nukkumiseen?[/QUOTE]

Voi, älkää ihmetelkö! :D Kun ajan autoa minun on PAKKO jauhaa isoa purkkamöttiä ja aina kun maku laimenee, niin uusi suuhun. Purkalla on laksatiiviset vaikutukset ja vauva taisi saada ne ilmavaivat maidon mukana, kun imetän...

Esikoinen oppi huonosti nukkuvaksi korvatulehduskierteen takia, sitä ennen nukkui hyvin. Vaikka tulehduskierre saatiin aikoja sitten katki niin rikkonaiset yöt jäi. :(

Yhteistyössä